Hellraiser Bra frågeställning, köttet. Förmodligen är de livrädda för att bli till åtlöje, vilket de SKA bli. Så därför, alla ni som inte har en plats på våra bussar. Vill ni till Tälje? Köp plåtar på ticnet snarast! Forza
Jonstad Det är bara att ringa till WL-mobilen i slutet av veckan och kolla av ifall någon har avbokat sig. White Lions mobnr: 0701-456622
[raderad] Det är grattis om man va i mora va? kommer inte ihåg riktigt Sååå underbart att åka till tälje
saturdayservice sjukt att dif fick flera hundra biljetter och vi inte ens 200. vad var problemet? har en handfull partysugna om det blir avhopp.... dålig framförhållning, jag vet. Z Z Z
Jonstad Easton wroteDet är grattis om man va i mora va? kommer inte ihåg riktigt Sååå underbart att åka till tälje Japp det är korrekt uppfattat!
Markus Easton: Det är gratis om du var i Mora ja - men du måste fortfarande ha anmält dig på det vanliga sättet.
Tobbe901 EmilG wrote1 vecka kvar nu! Redan taggad som fan Kan bara instämma, ni som inte har plats på bussarna, KÖP BILJETT PÃ… TICNET NU! ta bilen, tåget, cykeln eller i värsta fall lifta! ALLA SKA TILL FÖRORTEN OCH TÄLJE SKA KROSSAS!
SpeedyG Tobbe901 wrote Nej, Men boka på ticnet sittplatssektionen bredvid bortastå, du kommer inte vara ensam där 😃 Vad heter den sektionen då?
Tobbe901 SpeedyG wroteTobbe901 wrote Nej, Men boka på ticnet sittplatssektionen bredvid bortastå, du kommer inte vara ensam där 😃 Vad heter den sektionen då? Sisst har jag för mig det var Sektion G och E? Nån som är helt säker?
smocken_jesus stämmer det är E och G skulle personligen valt E. det var väl dom sittplatserna vi fick sist?
Heldragna Bjyn wroteEn kompis anmälde sig själv, mig + en annan kompis för länge sedan till matchen mot tälje nästa lördag men när man loggar in på sin sida på W.L står det att jag inte är anmäld till resan...Fungerar funktionen eller oroar man sig i onödan? Früsch :twisted:Du är anmäld!
[raderad] Bjäffan kör vi insamling till tifot nu med eller är de slut me de? =) för jag är sugen 🙂 ALLA (h) till Tälje Hata tälje kebab
Tobbe901 Easton wroteBjäffan kör vi insamling till tifot nu med eller är de slut me de? =) för jag är sugen 🙂 ALLA (h) till Tälje Hata tälje kebab Vi kommer ha bössor på bussarna så se till att skänka en slant!
Markus "Puben" i Axa Sport Center består av en kiosk och det är antingen vid den eller precis utanför hallen som man får befinna sig.