Då var det dags igen, tälje borta lördagen 1/3. Ännu en gång ska vi visa att vi är mycket bättre än dom. Vi storsattsar på denna resa och priset är ynka 100-lappen.
Dags att anmäla sig!
[size=150]Alla(h) till tälje[/size]
Underbart! Alla vi som åkte till Mora 2/2 åker ju gratis, så bara där har vi ju fyllt nästan en buss!
Anmäl er nu, så ska vi bli ännu fler än förra gången! Eller antalet platser kanske är begränsat till 150 den här gången?
VI HATAR TÄLJE!
LKPG wrote:Underbart! Alla vi som åkte till Mora 2/2 åker ju gratis, så bara där har vi ju fyllt nästan en buss! Anmäl er nu, så ska vi bli ännu fler än förra gången! Eller antalet platser kanske är begränsat till 150 den här gången? VI HATAR TÄLJE!
Men dom har väl inte spärrat ticnet för att köpa biljett på sektionen bredvid eller ? Isåfall är det ju bara börja boka!
ALLAH TILL SOTTERTELGE!
Inte klart ännu men troligtvis får vi 50 extra sittplatsbiljetter den här gången också eftersom det funkade bra förra gången. Men då krävs det att vi fyller de 150 första platserna först !
Alla till tälje !
Tobbe901 wrote:LKPG wrote:Underbart! Alla vi som åkte till Mora 2/2 åker ju gratis, så bara där har vi ju fyllt nästan en buss! Anmäl er nu, så ska vi bli ännu fler än förra gången! Eller antalet platser kanske är begränsat till 150 den här gången? VI HATAR TÄLJE! Men dom har väl inte spärrat ticnet för att köpa biljett på sektionen bredvid eller ? Isåfall är det ju bara börja boka! ALLAH TILL SOTTERTELGE!
Word! Alla(h) till Tälje igen!
Finns det någon tanke att köra en pubbuss till Sveriges baksida?
Kaiko wrote:Finns det någon tanke att köra en pubbuss till Sveriges baksida?
Tanken fanns med det blev inget med de eftersom det är lite sent påkommet.
bjaffan wrote:Kaiko wrote:Finns det någon tanke att köra en pubbuss till Sveriges baksida? Tanken fanns med det blev inget med de eftersom det är lite sent påkommet.
sent påkommet? den ursäkten hörde jag senast också... det är över två veckor kvar, skadar väl inte att kolla intresset?
saturdayservice wrote:bjaffan wrote:Kaiko wrote:Finns det någon tanke att köra en pubbuss till Sveriges baksida? Tanken fanns med det blev inget med de eftersom det är lite sent påkommet. sent påkommet? den ursäkten hörde jag senast också... det är över två veckor kvar, skadar väl inte att kolla intresset?
Grejen är den att i stortsett alla vill åka med pubbussen/bussarna och ingen kan ta hand om de andra bussarna.. tyvär
Fan va gött!
Alla(h) till Tälje!! :twisted:
Jag ska till Tälje men åker i egen bil. Bara köpa biljett från er?
SpeedyG wrote:Jag ska till Tälje men åker i egen bil. Bara köpa biljett från er?
Nej, Men boka på ticnet sittplatssektionen bredvid bortastå, du kommer inte vara ensam där 😃
Det börjar närma sig nu. Känns riktigt roligt att det är dags för Tälje igen. Känns som att det bara är bortaresor som gäller i år för att det ska bli något drag. Våra "ordningsvakter" måste ju vara Sveriges sämsta men det hör inte till topic så nog pratat om det här.
Alla(h) till Tälje! :twisted:
Jag kommer ska bli skitkul
Snart bara en vecka kvar till resan, dags att anmäla sig nu !
Anmälde mig på resan upp till mora men nu när man loggar in på WL hemsida så står de att jag inte är anmäld?!
Är jag anmäld eller icke annars får jag ta åå göra om det på hemsidan.
På resan till Mora så sades det i mikrofonen:
[size=150]Alla som åker med här idag får följa med gratis till Södertälje 1 mars. MEN ni måste anmäla er som vanligt. Vi kommer ha med oss listor så vi vet vilka som åkte med till Mora.[/size]
whitelions.se wrote:[size=150]Vi har nu fyllt våra 150 platser till Södertälje. Vi får tyvärr inte tag på några fler biljetter utan uppmanar istället folk att fixa egna biljetter och då åka upp för egen maskin till Axa Sports Center. Håll utkik på hemsidan då eventuella avhopp kan öppna bokningen igen.[/size]
[size=150]Vi har nu fyllt våra 150 platser till Södertälje. Vi får tyvärr inte tag på några fler biljetter utan uppmanar istället folk att fixa egna biljetter och då åka upp för egen maskin till Axa Sports Center. Håll utkik på hemsidan då eventuella avhopp kan öppna bokningen igen.[/size]
En kompis anmälde sig själv, mig + en annan kompis för länge sedan till matchen mot tälje nästa lördag men när man loggar in på sin sida på W.L står det att jag inte är anmäld till resan...Fungerar funktionen eller oroar man sig i onödan?
Früsch :twisted:
Intressant. Varför begränsa "våra" biljetter till 150? För inte säljer förorten ut sin arena? Livrädda för att bli till åtlöje på hemmaplan måhända?