Jag tycker det är HELT OTROLIGT att man inte, efter två säsonger, har fattat att man måste ha en vassare förstemålis att luta sig mot. Och en bättre andremålis, en hungrig ung rackare, som vid rätt tillfälle skulle kunna gå in och göra succé.
Nu har man en andremålis på nedgång (i mina ögon) och som sällan tar chansen om han skulle få den, och en förstemålis som av ALLA (alla jag känner, LHC-fans såväl som icke LHC-fans, farsan, kollegor - ALLA) anses som OJÄMN (det var han redan i SSK och tydligen har han inte utvecklats i LHC...) och som nu i två slutspel varvat hyfsat spel med att klappa igenom och vara direkt svag när det verkligen gäller. Han har stundtals varit OK, men inte mer. Hur många matcher har Stana vunnit åt LHC själv och "spikat igen"??? Tagit mer än vad som krävs av honom? Med en snäppet bättre, tryggare och jämnare målis hade det blivit guld, det var skillnaden.
Sorry, nu blev det jäkligt neggo och trist ton i detta inlägg och egentligen borde man inte kritisera Clubens lirare på det här sättet, men är det ingen mer än jag som är konfunderad över att man inte tar denna nyckelposition på större allvar??? Det är i mina ögon viktigare att förstärka detta än att ersätta 80/9.
Man kan troligen ta guld även med som man i pressen ibland skriver "iskalla" stjärnor, men man måste ha en målvakt av hög klass, annars fixar man det inte.
Kan inte tolka Clubens agerande som annat än att man riktar in sig på ett mellanår. ELLER så räknar man med att fixa en vassare keeper till slutspelet, under säsongen. Kanske det kommer någon på artistkontrakt?
:roll: