Finns ju andra med rekordmånga matcher i LHC som inte fick vara kvar trots gediget arbete. Ni vet vem. Trots det tror jag inte LHC har en tanke på att bryta avtalet med Emvall utan låter avtalet löpa ut och när det väl löpt ut tror jag inte han får vara kvar. Dock tror jag att han kommer bli fråntagen kaptenbindeln i år vilket jag anser inte är mer än rätt. Vill se en starkare ledare som går i bräschen för laget och är en viktig kugge i lagbygget.
Michael Holmqvist? Ärligt talat, vad skulle han tillföra? Jag hoppas innerligt att om det nu var så att han var på väg så hade LHC en bättre lista med bättre namn på g. Jag vill ha klassförvärv, för än så länge känns det inte alls bra framåt. Och kan inte påstå att Holmqvist är ett klassförvärv.
Ryktas i Göteborg att Andreas Holmqvist är på väg bort. Iochmed Jannes intåg i Frölunda och floppåret i Götet, samtidigt som brorsan försvinner låter det ganska troligt. Hur skulle ni ställa er till en comeback för honom här? Jag tror faktiskt LHC skulle välkomna honom.