lkpg__ Stabil seger med 4-1. Inget annat är acceptabelt. Målen görs av Weinhandl(2), Tony och Jocke E!
Firsov moraspelarna verkar vara kassa i kistan se artikel: http://www.dalarnastidningar.se/sport/article266110.ece
Robie Det gick igång för mig med ett par minuter kvar av perioden. Gruvligt dåligt av Canalplus att erbjuda tjänster som de inte kan backa upp. Inte första gången...
Nasin-0,5 mitt hoppade igång nu fan! hatar canalplus, skrev ett långt hatbrev nyss när vreden var på topp
smocken_jesus samma här fick se sista 5 min av första perioden en annan sak som jag la märke till va att det stod att det va den 3:e perioden på klockan hahah
Rame Verkar bli ännu en rolig match det här. 3-1 står det nu till Mora. Stackars Stana, men nu äre Fransson som står. Får se om vi kan vända detta. Eller om helvetessviten fortsätter på hemmaplan.
smocken_jesus 2-3 nu da inför 3:e hoppas dom tar tag i kragen och visar att dom är ett topplag KOM IGEN NU CLUBEN! EDIT: Stana spelar inte bra låt fransson stå och ge stana chansen när fransson spelar dåligt
Firsov Vad har hänt med Rasti? Han släpper ju in allt och lite till. Dags att sätta på blåstället nu och lämna handväskorna i omklädningsrummet. Kom igen nu cluben och vänd i 3:e!!
bobbe Firsov wroteVad har hänt med Rasti? Han släpper ju in allt och lite till. Jo, han räddade ju bara 18 skott innan han det fick räcka... :roll: Normalt sett finns det sisådär 21 spelare som ska vinna matchen.
Firsov Visst, 3:an såg ju inte helt otagbar ut sedan var han ju strålande mot Brynäs också, eller :wink: man måste väl få kritisera!
saturdayservice janne visar väl sällan fingertoppkänsla när det gäller att bänka "stjärnorna" till förmån för anonyma formtoppar.
Firsov jaha, det var ju ingen hit direkt. Jag har tjatat om ineffektiviteteninnan och det får väl bli lite tjat om det nu igen. Våga skjuta-tufft att göra mål. Var är direktskotten från backarna, totalt osynliga i mitt tycke. :cry: