robask Nu är det dax för oss att ta en vinst på hemmaplan under ordinarie tid. Senast det hände var den 26 november mot SSK. Nu har vi verkligen chansen med 3 poäng nu när vi möter ett bottenlag som Mora faktiskt är. Jag tror att Cluben tar den här matchen med 7-1
Ahlberg Måste få gnälla lite på målvaktsvalet. Fransson ska vara klar etta nu! Men jag tror vi vinner oavsett målvakt imorgon så jag säger 4-2 till cluben.
Heldragna M.Jandelin wroteNi vinner med 7-1, Mora platsar ju inte i elitserien längre.Vilket annat "Skitlag" platsar bättre då menar du?
M.Jandelin Heldragna wroteM.Jandelin wroteNi vinner med 7-1, Mora platsar ju inte i elitserien längre.Vilket annat "Skitlag" platsar bättre då menar du? Leksand eller Malmö.
Heldragna M.Jandelin wroteHeldragna wroteM.Jandelin wroteNi vinner med 7-1, Mora platsar ju inte i elitserien längre.Vilket annat "Skitlag" platsar bättre då menar du? Leksand eller Malmö.Det hoppas jag verkligen inte , de är i Allsvenskan för att stanna o ska ej upp!
Hobbe Det kommer att bli en fin arena i allsvenskan när MIF har byggt sin nya hall.. :lol: Mora kommer vi att piska med 5-1
smocken_jesus jag tror cluben kommer ut i toppform och vill verkligen vinna den här matchen jag tror dom känner sig lite "bestulna" på 3 poäng i götet gissar på 5-2
Hobbe Vi ska inte släppa in två mål mot mora. Det räcker med att Liket får göra ett tröstmål i tredje
Hobbe Glöm inte att Mora har en hyffsad målis och ett skapligt försvar så 10-0 kan vi glömma. Men det vore jävligt skönt 😃
smocken_jesus visst vore det men förlust finns inte det kan det bara inte bli vi måste ha en vinst nu om vi ska kämpa om första platsen
Hobbe Det blir seger ikväll men vi kommer inte att sluta som etta i elitserien. Däremot så ska vi ta ett guld i år 8)
[raderad] Hellre Mora än Malmö eller Leksand !!! Tror på storvinst; 8-0 ! Synd att de inte låter Fransson stå, men men hoppas Stana spikar igen!
Jonstad Tror som sagt att det kommer bli storvinst ikväll. Tippar att det blir tjaa säg 7-1 Målgörare: N. Persson I. Majesky M. Weinhandl M. Håkansson R. Stana 😃 K. Staal T. Mårtensson Moras mål gör´s av: Håkan Bogg
Markus Det är nog bra att låta Stana stå en match mot lättare motstånd. Han har inte spelat så bra senaste tiden och behöver nog lite självförtroende.