emil_e89 En liten godbit från tidigare år. Något att njuta lite av innan resan upp till förorten 🙂 Tälje borta 05/06 Gillar Mårtenssons kommentar precis i slutet av inslaget :lol:
Hellraiser Då jag var ute o reste under större delen av den säsongen hade jag inte sett dessa bilder. Det verkar ha varit ganska mycket folk på plats från LKPG? "Inge' vidare, va?" 8) Come on! Bring'em on! "Hata PACKET FRÃ…N TÄLJE, men vi ÄLSKAR LINKÖPING!"
robask det blir spännande och se om allt folk på bortastå får plats. det är ju inte så stor plats för oss från Linköping.
Robie robask wrotedet blir spännande och se om allt folk på bortastå får plats det är ju inte så står plats för oss från Lkpg. "Det ska bli spännande att se om allt folk på bortastå får plats [punkt] Det är ju inte så stor plats för oss från Linköping." Tolkade jag dig rätt? :roll:
Dirdy hmm? Jag hängde inte med. "Vi i Linköping har inte så mkt plats, undrar om motståndarsupportrarna får plats på bortastå?" var de så du menade?
Hellraiser robask wrotedet blir spännande och se om allt folk på bortastå får plats det är ju inte så står plats för oss från Lkpg. Det där var nog veckans luddigaste formulering, min vän.
fulla muggar Hellraiser wroterobask wrotedet blir spännande och se om allt folk på bortastå får plats det är ju inte så står plats för oss från Lkpg. Det där var nog veckans luddigaste formulering, min vän. Icke så luddig som man kan tro faktiskt, byt ut ett endaste å mot ett o istället och det blir klart som doppspad.
gapande hunden tälje får det svettigt (för visso är de vana vid att svettas). ska de gömma sig för...vad blir det 10e gången i rad eller kommer de visa sig? eller är det som vi alla misstänker, att de itne finns? stora linköping pissar på er tälje och det vet ni! fegisar, ynkRyggar!
Vicke_LKPG Finns det någon man kan kontakta angående resan(mail, telnr)? Ska man inte få någon sorts bekräftelse när man bokar? Vill vara säker på att allt är bokat och klart... 🙂
bobbe Vicke_LKPG >> Testat White Lions hemsida - Styrelsen - Reseansvarig? Är du inloggad på whitelions.se kan du mig veteligen se om du är anmäld på en resa eller inte.
Vicke_LKPG bobbe wroteVicke_LKPG >> Testat White Lions hemsida - Styrelsen - Reseansvarig? Är du inloggad på whitelions.se kan du mig veteligen se om du är anmäld på en resa eller inte. Jag kollade runt lite på hemsidan nr jag var inloggad och man kunde som om man var bokad när man gick in på reseschemat... Tack för hjälpen ändå!
Vicke_LKPG bjaffan wroteFinns fortfarande platser kvar. Kom igen nu ! Alla(h) till tälje ! Hur många platser har vi fyllt upp?
Markus Vi går aldrig ut med exakta siffror innan resorna. Vi kan säga så här: Det finns ett fåtal platser kvar i bussen. Vi pratar inte en halv buss som är ledig, vi pratar inte ens 15 platser. Ett fåtal. Anmäl er nu om ni inte redan gjort det!
Vicke_LKPG Markus wroteVi går aldrig ut med exakta siffror innan resorna. Vi kan säga så här: Det finns ett fåtal platser kvar i bussen. Vi pratar inte en halv buss som är ledig, vi pratar inte ens 15 platser. Ett fåtal. Anmäl er nu om ni inte redan gjort det! Okej.