Lemieux66 Jag o några kompisar är sugna på att hänga med till Telge den 5:e. Men eftersom ståplatserna är slut funderar vi på att köpa sittplatser, om inte extra ståplatsbiljetter släpps. Men till det väsentliga, hur många platser finns det kvar på bussarna till Telge, eller är de också slut?
Kaiko Lemieux66 wroteJag o några kompisar är sugna på att hänga med till Telge den 5:e. Men eftersom ståplatserna är slut funderar vi på att köpa sittplatser, om inte extra ståplatsbiljetter släpps. Men till det väsentliga, hur många platser finns det kvar på bussarna till Telge, eller är de också slut? PM:a Jonstad på forumet. Han är reseansvarig. Vem vet om tillräckligt många är sugna kanske de blir en femte buss.
Markus [size=150]UPPDATERAT: (21/12 kl 22.45) Vi har fått ytterligare 50 platser. De som skrev upp sig på reservlistan under gårdagens match mot Djurgården (20/12) har företräde till dessa nya platser. Eventuella ytterligare platser är det först till kvarn på. Ni som skrev upp er under matchen kommer att kontaktas för att få er bokning bekräftad. Så fort detta är avklarat så kommer övriga att kunna anmäla sig i mån om plats.[/size]
Asplund # 77 Markus wrote[size=150]UPPDATERAT: (21/12 kl 22.45) Vi har fått ytterligare 50 platser. De som skrev upp sig på reservlistan under gårdagens match mot Djurgården (20/12) har företräde till dessa nya platser. Eventuella ytterligare platser är det först till kvarn på. Ni som skrev upp er under matchen kommer att kontaktas för att få er bokning bekräftad. Så fort detta är avklarat så kommer övriga att kunna anmäla sig i mån om plats.[/size] Exakt 14 dagar kvar nu när jag skriver detta meddelande enligt din tickande klocka
Hellraiser Det börjar likna nåt nu.... Kom igen nu! Sista stöten. Alla ska med! *Anmäl er till buss nr. 4 *Fixa plåtar själva Gör va fan som helst. Ni missar INTE denna match! Veni, vidi, vici......
Markus Lite oklart det där. De har julstängt hos SSK (jag trodde inte att man firar jul i SSK...) och de lät bara meddela att vi fått 50 platser till. Får vi plats med 50 personer till på ståplats är det ju inga konstigheter. Annars är det 50 sittplatser i direkt angränsning till ståplats om jag har förstått den informationen jag fått korrekt. Hur som helst så är det 100 kr som gäller för resa och biljett även om 50 av oss får stå vid ett par stolar.
potatohead Hellraiser wroteFolks: Alla(h) ska med! Så är det bara. Sektion G och E för er som inte har ståplats, det är ju inte så att ni MÃ…STE sitta på de sektionerna. Stå upp för Cluben! Den 5/1 sjunger vi ut packet i deras egen håla. Alla(h) till Tälje och Tälje till allsvenskan! Krossa packet! Går det stå i bortstå även om man beställer biljetter själv??
bjaffan potatohead wroteHellraiser wroteFolks: Alla(h) ska med! Så är det bara. Sektion G och E för er som inte har ståplats, det är ju inte så att ni MÃ…STE sitta på de sektionerna. Stå upp för Cluben! Den 5/1 sjunger vi ut packet i deras egen håla. Alla(h) till Tälje och Tälje till allsvenskan! Krossa packet! Går det stå i bortstå även om man beställer biljetter själv?? Nej
MagnuM Så har jag tänkt att göra iallafall. Sen om dom vill ställa mig på hemmastå med LHC-halsduk, be my guest. Idiotiskt att inte sälja ståplatsbiljetter till LHC:are från andra delar av landet som inte har möjlighet att åka med WL! // MagnuM
Ben angående alternativ buss/bussarna, hur många platser finns de kvar? vi är ett par stycken som tänkte ta tåget upp men undrar hur många platser de finns kvar. Alla till Sveriges bortglömda stad!
bjaffan Det finns platser kvar till er om ni vill åka med.. Logga in på hemsidan och anmäl er, alternativt Skicka ett PM till Jonstad.
Kaiko Saxat från Sodertaljesk.se/forum Jag och många andra snygga norr-supporters kommer att mobilisera mot slaka, hoppas alla fans i kringelstan gör detsamma så vi kan sjunga ut bönderna!Deras äckliga dialekt och rasistiska ramsor ska f-n bli överröstad av skön täljesång! Vi är tälje dom är packet! I templet regerar vi och inga andra! Låt packet komma. Tagga! Dags att börja tänka på att kraftsamla mot LHC hemma den 5/12.. De har fyllt sina ståplats platser och börjar köpa upp sig runt omkring sin ståplats. Jag kommer ta med mig ett härligt gäng ölstinna, sjönsjungande täljefans till just den matchen. Vore väl grym om vi kunde fylla upp våran stå lite bättre än vanligt!! VI kommer sjunga matchen igenom och visa packet från LKPG ilka som bestämmer i templet! Slut upp med oss och visa vilka fans som är de bästa!!!
emil_e89 Fäldt wroteSynd bara att packet från tälje tog en månad fel "5/12" 😃 God Jul btw 😃 Haha men vafan kan man vänta sig av kebaberna? Dom kan försöka samla ihop hur mycket folk dom vill, vi kommer åka upp och köra över dem från början till slut iaf! [size=150]Sjung högt! VI HATAR TÄLJE![/size]