Jag tycker denna viktiga fråga bör behandlas i en egen tråd nu när vi vet att vi kommer få en ny tränare inför 08/09. Eventuella rykten etc. kan ju fortfarande behandlas i nuvarande/kommande Silly Season tråden.
Själv gillar jag Perra Johansson skarpt. Han gör ett mycket bra jobb med materialet i Skellefteå, spelförande och offensiva hemma men även inte helt oblyga på bortaplan trots den skrala poängskörden. Men framförallt gillar jag hans personlighet vilket efter GP-skandalerna hoppade upp ett antal pinnhål rankingsmässigt i alla fall för mig. Mestadels lugn som en filbunke men fy fan tror den gubben kan sura till riktigt ordentligt om det behövs. Dessutom säger han precis som saker är, inga krussiduller eller dimridåer, något som jag uppskattar som supporter enormt. Jag tror den här gubben kan skapa en riktigt bra lagsammanhållning där alla ger hundra varje match och därför är han mitt val. På sätt och vis påminner han om JK, vilket skulle göra övergången mera naturlig. Har inte tagit hänsyn till hur hans eventuella kontraktssituation ser ut eller Färjestads intresse i honom.