apanjokko tycker lhc´s souvenirer är pinsamt fula och dåliga. Tycker dom ska lära sig lite av lagen i nhl och göra saker som folk köper, det ligger eh hel del pengar i det. Ett exempel av många. http://linkopinghc.sportsprofile.se/sites/sports/linkopinghc/p15771/files/4262_200.jpg
Jacke Visste inte vilken tråd detta passa i så fick leta lite och denna verkar passa bäst. Är det bara jag som tycker det skulle va häftigt om man kunde köpa sånna här figurer föreställande clubens spelare? Kanske bara är jag som är barnsligt förtjust i sånna här figurer 🙂 De kör ju mycket med sånt där borta i NHL, både de här verklighetstrogna figurerna och även lite mindre verklighetstrogna som tex sk bobbleheads. Lite stora bilder kanske men behövs för att man ska se hur extremt detaljerade figurerna är.
Hellraiser Jacke: De där var jävligt coola! Inget jag skulle samla på men jag skulle lätt kunna tänka mig att ha en. För sakens skull. Beställer man såna från nhl.com eller?
moni Dom var ruggigt naturtrogna! Undrar om det finns en av den för tidigt bortgågne målvakten Pelle Lindberg?
Jacke Figurerna heter McFarlane Sports Picks och säljs av många nordamerikanska leksaks- och hobbyaffärer. Finns tydligen folk som köper en spelare och gör om den till en annan genom att måla osv, såg en Pelle Linbergh här men tror det är en sån som någon gjort. http://sports.webshots.com/photo/1108273255052848652upWoWD
danme Jacke wroteFigurerna heter McFarlane Sports Picks och säljs av många nordamerikanska leksaks- och hobbyaffärer. Finns tydligen folk som köper en spelare och gör om den till en annan genom att måla osv, såg en Pelle Linbergh här men tror det är en sån som någon gjort. http://sports.webshots.com/photo/1108273255052848652upWoWD Jo, han hade ju inte så små benskydd direkt... :wink:
Micke_79 3 klubbor 2 från Musse varav 1 signerad 🙂 sen en från Fredrik Johansson Sen har man ju ett gäng löpsedlar, sen en matchtröja från auktion men vems vill jag inte skriva här 😛
Tatto Correns t-shirt från -99 1 Flaska Anderssons öl med etiketten "Grattis Linköping till Elitserien"oöppnad från -99
tEu1 Några matchpuckar, varav en signerad av Uffe O'boy og en av gamle Parbrandt! En flagga signerad av Bülow! Även matchtröjan tror jag=)
MagnuM Jag äger en Timrå-pryl. En disktrasa som jag använder när jag gör rent på toaletten. Det känns lika bra varje gång jag torkar gamla pissrester med Timråloggan! // MagnuM :twisted:
X-(:)-X-y Hittade ingen bra tråd så tar det här. Är det någon som har en bra bild på det gamla lejonet? alltså det som var på matchtröjorna innan det nya leksakslejonet kom.
figgosand Lite olika klubbor, bla: Mattias Axhner, Conny Gyllander, Ulf Söderström. Sen även matchpucken från första finalmatchen i fjol.
eriko Är det bara jag som tycker att LHCs utbud av souvenirer är alldeles för dåligt. Sveriges bästa hockeylag har bara en halsduk i sin webbshop! Här finns det massor att göra för LHC. Vem kan man maila i denna fråga?
Driver73 eriko wroteÄr det bara jag som tycker att LHCs utbud av souvenirer är alldeles för dåligt. Sveriges bästa hockeylag har bara en halsduk i sin webbshop! Här finns det massor att göra för LHC. Vem kan man maila i denna fråga? Det är Team Sportia som har hand om försäljningen av supporterprylar. De driver shopen i CC. Jag kikade runt lite bland andra föreningars (i ES) utbud av prylar till supportrarna. Det fanns en del som jag gott tycker att Cluben kunde haka på att få fram också. Men dessvärre säljs det tydligen ganska lite varor i shopen och Team Sportias butiker. Jag skulle gärna se att det fanns betydligt mer grejer till försäljning. Men det ska finnas efterfrågan om det också.
eriko Driver73 wrote Jag skulle gärna se att det fanns betydligt mer grejer till försäljning. Men det ska finnas efterfrågan om det också. Håller med. Om efterfrågan är liten kan det ju bero på att det inte finns så mycket att välja på. Nu vet jag ju inte hur det ser ut i CC-shopen men på nätet är utbudet inte bra.
Driver73 eriko wroteDriver73 wrote Jag skulle gärna se att det fanns betydligt mer grejer till försäljning. Men det ska finnas efterfrågan om det också. Håller med. Om efterfrågan är liten kan det ju bero på att det inte finns så mycket att välja på. Nu vet jag ju inte hur det ser ut i CC-shopen men på nätet är utbudet inte bra. Det finns fler prylar att köpa i shopen än vad som syns på hemsidan. Jag vet inte vem som har hand om att uppdatera webbshopens sektion, men att få dit samtliga prylar som finns till salu vore ju kanske en god idé.