[raderad] Vad har ni för LHC 'Prylar' ?? Jag har: Massor klubbor, t.ex Vahalahti,'Myran',Musse, Pihl, Steffe Pettersson,Thomas Johansson,Manges.. Och har Mange's bortatröja från 05-06(Eller)06-07.. Kanske har glömt ngt.. :twisted:
89er Mike Helbers klubba från typ 96 eller när de var . haha Sen Fredrik Wahlbergs o Casparssons autograf . haha ( inte mkt o hurra för men , det var en dag för länge sedan när man hade avslutningn med fotbollslaget och dom var där ) haha kul va de iaf för då var man riktigt glad för att ha fått en autograf :lol: hahaha
danme En keps med Tonys autograf - snygg är den! Sen har jag också en matchtröja (replika) med hela lagets namnteckningar! Från lockout-säsongen... 😃 Och även Talle och Husse är med! :wink:
köttet 2 av Helbers gamla klubbor. En från en träning och en från hans sista säsong i som spelare. Mikael Sandbergs klubba från hans sista match i Cluben. Dessutom Sampans matchtröja inropad på auktionen för några år sedan. Dessutom en jävla uppsjö av souvenirer såklart.
Dirdy Lirade hockey i LHC som åttaåring innan jag flyttade hit till Örebro o då fick vi träffa a-laget efter en träning. (året var 1998 😛) men jag har iaf hela det lagets autografer. Sedan givetvis massa grejer från fan-shopen =)
abzor Dirdy wroteLirade hockey i LHC som åttaåring innan jag flyttade hit till Örebro o då fick vi träffa a-laget efter en träning. (året var 1998 😛) men jag har iaf hela det lagets autografer. Sedan givetvis massa grejer från fan-shopen =) Om du är född 90 så kommer jag ihåg den dagen. Helt lyrisk var man att ha fått deras autografer.
Ahlberg Hemmatröja (Replika) från säsongen 98/99 Hemmatröja (Replika) från säsongen 02/03 med hela lagets autografer däribland Richter, silverpenna :wink: Junlands äkta tröja från säsongen 06/07, den röda jubileumströjan. (Väger bly) Plus en massa souvenirer.
Dirdy abzor wroteDirdy wroteLirade hockey i LHC som åttaåring innan jag flyttade hit till Örebro o då fick vi träffa a-laget efter en träning. (året var 1998 😛) men jag har iaf hela det lagets autografer. Sedan givetvis massa grejer från fan-shopen =) Om du är född 90 så kommer jag ihåg den dagen. Helt lyrisk var man att ha fått deras autografer. haha jajamen, jag är född 90, häftigt 😃
Asplund # 77 Har fått 3 klubbor Emvall från när vi gick upp första gången men jag gav bort den i fyllan till nån men jag kommer aj ihåg vem?? Kanske nån som skriver här?? Knold från nån supporterträff men den har jag också gett bort till nån?? hehe Bjarne Hurtig det är den enda klubban jag har kvar och när man ser på den klubban så förstår man hur han kunde skjuta så bra vicke böj och vinkling det är på den lite skrämmande nästan
danme Linkan wroteIngen riktig lhc pryl men har "aftonblades löpsedel" som delades ut i tälje när cluben gick upp andra gången. Det tycker jag är en LHC pryl!!
Linkan danme wroteLinkan wroteIngen riktig lhc pryl men har "aftonblades löpsedel" som delades ut i tälje när cluben gick upp andra gången. Det tycker jag är en LHC pryl!! Så ändrat 😛
Lukkinen Har den också på väggen inramad. Precis bredvid hänger aftonbladets löpsedel från dagen därpå; "Linköping tillbaka i Elitserien - för att stanna". Där står jag bredvid laget och jublar som en tok 😉
[raderad] Jag har 2 st löpsedlar.. Expressen "GRATTIS! LHC ÄNTLIGEN I ELITEN" -April 99 Aftonbladet "LHC ÄR TILLBAKA, Linköpings HC klara för elitserien" -14 april 2001 bjaffan; Den pucken är fan mäktig !!