Någon mer som har problem med att se matchen DIF-VF? Jag får ingen bild i VLC.
Hockey-streamning
crikon wroteNågon mer som har problem med att se matchen DIF-VF? Jag får ingen bild i VLC.
Jag har problem med att se de skitgängen, även om det är gratis.
Stäng ner NU.
Är det någon mer än jag som har problem med streamingen av matchen? Det står att "channel is offline".
Lyckas inte heller.
Snubben som ska streama har inte streamat ett skit på nån dag nu. Jefla skit, detta vill man ju se.
Rame wroteSnubben som ska streama har inte streamat ett skit på nån dag nu. Jefla skit, detta vill man ju se.
Om man vill se matchen så får man väl betala för den! :wink:
Man kan ju inte räkna med att kunna stjäla varenda match.
// MagnuM
Magnum >>
Helt rätt. För varje match streamas inte, därför vill man se dom som väl streamas.
:twisted:
MagnuM wroteRame wroteSnubben som ska streama har inte streamat ett skit på nån dag nu. Jefla skit, detta vill man ju se.
Om man vill se matchen så får man väl betala för den! :wink:
Man kan ju inte räkna med att kunna stjäla varenda match.// MagnuM
Jag betalar inte ett öre till Canal+ igen, jag har köpt PPV matcher på weben för tusentals kronor och haft säsongskort hemma i boxen. Världens sämsta företag, jag har inga problem med att "stjäla" matcher av dem efter alla pengar de snott av mig. :lol:
Håller med Rame, avskyr också canal + och skulle inte betala en spänn till dom, därför känns det extra skönt att se matcherna gratis.
men det verkar ju inte funka idag heller
Men va fan! Inte igen..
Ja ska dem vara pirater får de ju förfan försöka vara seriösa iaf! :twisted:
Aja får bli webradio idag igen då :/
Nu funkar det!
bara jag som får in något tyskt når jag trycker på länken som finns eller?
Nej, du är inte ensam. Dessutom är vår match borttagen från huvudsidan.
Bara att be till gud att streamen funkar från jerusalem i kväll.
Myp2p verkar inte har uppdaterat listan för vad som visas idag. Någon som vet ifall LHC visas?
livlig wroteMyp2p verkar inte har uppdaterat listan för vad som visas idag. Någon som vet ifall LHC visas?
Än så länge bara Fuskarna-HV, håll ögonen på forumet (myp2p)under de närmaste timmarna så kanske det dyker upp ngt...
Deras främsta "streamare" av svensk hockey har tagit beslut om att sluta med det det, dvs i framtiden får man nog räkna med en del tur om det blir en LHC match.
Berka wroteDeras främsta "streamare" av svensk hockey har tagit beslut om att sluta med det det, dvs i framtiden får man nog räkna med en del tur om det blir en LHC match.
Varför? :cry:
Magnusson wroteBerka wroteDeras främsta "streamare" av svensk hockey har tagit beslut om att sluta med det det, dvs i framtiden får man nog räkna med en del tur om det blir en LHC match.
Varför?
:cry:
Det tog upp för mycket av hans privatliv, tyvärr.
Det är synd att inte fler har gått in och streamat, för att avlasta varandra. Jag hade gärna gjort det någon gång, om det inte vore för att min upload suger hästpung.