Jag är så jävla nöjd på ett plan och det är hur BITD exklusive match blev.
Jävligt skön samling med många gamla luvar som visade sig. En del sköna minnen och en "propaganda film" som gjorde vem som helst sugen.
Sedan är jag imponerad över att det inte ballar ur på läktaren för det var på det berömda håret att göra det.
Hälften av min kompiskrets såg 2:a och 3:e perioden i baren för att läktaren var för tight i första.
Det som jag tänker ta upp med LHC nästa vecka är vakterna som ännu en gång ljuger oss rakt upp i ansiktet.
Att påstå att det finns olika ståplatsbiljetter för familjestå respektive ståplats bredvid är ren och skär lögn. Det var nära att jag offrade säsongen för att se den vakten färga om tröjan.
Jag hoppas verkligen folk kommer tillbaks till BITD 3.0 även om skiten i hallen blev som den blev. Det var ju ändå uppladdningen som var värt hela kvällen. Tack för en kväll att minnas!
Ps. Ber om ursäkt till dom två smågrabbar som höll på LHC medan deras pappa höll på Färjestad och betedde sig som ett svin. Man kan tyvärr inte välja familj. Kontakta mig här så köper jag två nya sittplatser till er och följer med istället för er far. Han kan vara hemma och sysselsätta sig med sin hobby som han gärna visade mig med teckenspråk. Sug på gubbe!