Qvintus wroteOm det nu var avspärrat hur kommer det sig att det stog fullt med folk där innan vi ens kom dit ? Som sagt vakterna borde sett till att denna avspärrning fanns och att ingen stog där = inget svårt jobb !!
Vilket förtroende ? Att vi skulle och inte hade tid att vifta med biljetter som hade tagit en halvtimme när det står 5vakter före att släppa in oss. Man så att dom stog där bara för att vara duktiga och inte för att hjälpa oss komma in så smidigt som möjligt.
Jo jag tycker det är LHC:s fel att stämningen blev som den blev, då man nekar folk med biljetter gå upp på sin plats, alltså tappade vi många där och det blev en dålig stämning redan från starten. Så vems fel är det ? Vårat att vi samlat folk och sa ha bra drag på det.
Men kom igen, det går faktiskt att se på saken från 2 sidor och använda något som heter objektivitet. Du ser att jag skriver som svart eller vit, bara för att jag inte håller med dig om allt betyder det inte att jag tycker LHC gjorde rätt.
Första frågan har jag redan svarat på i mitt inlägg, sen att det är dåligt att det stod folk där redan höll jag med om. Det jag påpekade var att det fanns en avspärrning vilket du skrev att det inte fanns.
Innan jag svarar på det om förtroendet, var det inte klart på förhand att ni bara skulle få en egen ingång men inget mer. Alltså ni hade inte fått info om att det bara var att kliva rakt in eller inte behöva visa biljetter precis som man alltid gör?
Klart att det tills viss del är pga LHC, men att spelarna var så usla idag måste väl påverkat?