Lite bilder från i måndags:

Igår fick tifo-gruppen äntligen semester efter fyra dagars städning. ALDRIG mer konfetti över sittplats, det kan jag lova 😛
Om man ska utvärdera säsongen så har vi utvecklats väldigt mycket från förra säsongen. I år var det kvalitet före kvantitet, färre tifon med högre klass.
Till nästa säsong blir det en ny tifo-ansvarig, jag ska in och kriga så Christoffer Lindqvist (mer kännd som linkan) tar över.
Då vi inte gick så långt som vi alla kalkylerat med så har vi mycket planer till nästa säsong (som vi tänkt köra senare i slutspelet).
Det mesta tyder på att nästa säsong blir något över det vanliga i tifoväg.
Vi har satt ribban högt de två säsongerna som vi haft hand om tifot och satsar hela tiden på att förbättra oss.
Glöm föresten inte att bidra på ditt sätt, genom att skänka en slant så kan vi genomföra våra idéer. Som säkert alla vet vid det här laget så kostar ararngemangen en hel det pengar. Plusgiro är det som gäller: 135222-8 Märk betalningen med TIFO som meddelande.
Till sist vill jag tacka alla som ställt upp under säsongen med pengar, hjälp och all den positiva kritiken.
Hoppas alla får en bra och skön sommar så ses i början av Augusti igen!
/Bjaffan