Tipset bjaffan wroteNu är det klart att första hemmamatchen är nästa lördag. Vi kör efter principen "störst först". Därför behöver vi mycket folk som kan hjälpa till, runt 20 pers. Vi ses nedanför ståplats 40 min innan matchen för genomgång och utplacering. Skriv här om ni kan hjälpa till! Har inte tifogruppen någon möjlighet att maila ut info och frågor om hjälp via White Lions och LHC? Ju fler infokanaler desto mer info till folk som kan hjälpa till. Detta forum är en kanal, med ett mail via White Lions har ni två och med LHC tre!?
ed wood 2 Ett annat tips är att skriva om detta direkt när man kommer in på WL:s hemsida. Alla kanske inte går in på Bullen och läser.
Hellraiser 1, Hamo 2, LKPG 3, LKPG + kompis 1 4, LKPG + kompis 2 5, Ed Wood 2 6, fulla muggar 7, Hellraiser
Hamo 1, Hamo 2, LKPG 3, LKPG + kompis 1 4, LKPG + kompis 2 5, Ed Wood 2 6, fulla muggar 7, Hellraiser 8, Enzo 9, Sylvia-ev.
[raderad] Tyvärr kan inte folk i den här stan komma i tid till matchen, vilket till viss del sabbade kvällens TIFO. Men överlag blev det väl helt okej, men det kunde ha blivit så mycket bättre! Här har ni bilder från idag:
oskar_b Måste säga att det blev as bra, det som var synd var att det inte var fullsatt (och inte allt folk på plats) då allt "tifomatriel" kunde användas...
LKPG Snyggt Tifo! Bra jobbat grabbar! Banderollen på ena långsidan måste vara en av de längsta inom hockeyn?
Tobbe901 LKPG wroteSnyggt Tifo! Bra jobbat grabbar! Banderollen på ena långsidan måste vara en av de längsta inom hockeyn? Jo det borde det vara i Sverige iallafall, en av dom längsta tror jag. Jag vill dock göra en ännu större med text på istället. Vi får se vad som kommer i framtiden!
LKPG Film från Tifot finns här: http://lhc.hockeyligan.se/ Gå längst ned och välj "Tifo och Line up Kvartfinal 2."
bjaffan Då det sportsliga inte gått som planerat så kör vi vårat tänkta semifinal-tifo imorgon för att få våra krigare att tänta till lite extra. Tifot kommer att vara på ståplats (Klacksektionen samt familjestå) och vi ber därför alla att komma i god tid till matchen. (senast 20 minuter innan matchstart) På ståplats ska det vara röj och sång i 60 minuter. Nu kör vi - mot semifinal! / LKPG TIFO Vi ber även de folket som sitter på sitplats att ta med kameran !