potatohead Tycker att lhc missade för många bra lägen! Men dif försvar var mkt bra så man kan ju förstå att man blir stressad! Sen tycker jag att lhc har en tendens till att vänta för länge innan dom skjuter! Rätta mig om jag har fel! 8)
saturdayservice Någon som vet vad som (inte) hände? http://www.corren.se/archive/2007/10/16/jf33inyx9xad1cn.xml Gärna PM tack ss
Markus Inte en aning. Jag pratade med Peder direkt efter slutsignalen och då hade det inte hänt någonting i alla fall. Jag märkte inte heller av något personligen. Någon som vet något?
[raderad] Fan alltså! Torsk med 0-4 och det dom flesta sitter här och gråter är över att det hatas för mycket. Ni säger att ni hellre står och håller käft eftersom att det är "brist på fantasi". Dra igång någon annan ramsa då så slipper ni höra folk skrika det hela tiden. Dom mäktade ju iaf med att sjunga trots att vi låg under. Med eran inställning lär det ju knappast bli någon höjd läktarkultur här i Linköping. "Fan, nu hatas det igen... Lika bra att hålla käften tills jag kommer hem och sen gråta ut mina bekymmer på forumet..." Det löser nog allas bekymmer..... Heja!
just de Richter wrote Fransson gjorde en bra match i målet och var felfri ända fram tills han släppte in 0-2 pucken, fri sikt och den borde han ha plockat. Efter det insläppta målet i BP faller laget ihop. Forza cluben! Jag är inte säker, men tog inte pucken på Mårtensson och ställde Fransson ?
just de Vad sägs om Rooneys krönika ? Jag tycker att han börjar göra allt bättre analyser. Att det är lite svart eller vitt hör ju till en krönikörs uppdrag. Icke att förväxla med ett matchreferat.
köttet Jag tycker samtliga Rooneys krönikor denna säsong varit mycket bra. Klockrent på pudelns kärna, och han ringar in de problem som vi ju alla ser att LHC har.
LKPGSouth FMfalk wroteFan alltså! Torsk med 0-4 och det dom flesta sitter här och gråter är över att det hatas för mycket. Ni säger att ni hellre står och håller käft eftersom att det är "brist på fantasi". Dra igång någon annan ramsa då så slipper ni höra folk skrika det hela tiden. Dom mäktade ju iaf med att sjunga trots att vi låg under. Med eran inställning lär det ju knappast bli någon höjd läktarkultur här i Linköping. "Fan, nu hatas det igen... Lika bra att hålla käften tills jag kommer hem och sen gråta ut mina bekymmer på forumet..." Det löser nog allas bekymmer..... Heja! Bra skrivet! Håller med. Sluta tjut.