oskar_b Nja om jag sksa vara ärlig så såg jag på skiten och jag bryr mig inte mycket alls!!! Varför ska vi bry oss om det som hände i GBG ikväll?
MagnuM För att nästa gång kan det direkt drabba Cluben?? Personligen så är jag jävligt trött på alla etablerade skitklubbar med sina avdankade så kallade stjärnor (J.Jönsson, J.Johnsson osv.) Vad tycker du? // MagnuM
oskar_b Håller med skicka dom till pension bara!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vem är elitseriens mest underskattade spelare anser du??
1986 Vet ej, men luktar mer åt 5-4. Såhär säger reglerna: T4.24 – MATCHTIDTAGARE Matchtidtagaren markerar: nedräkningen inför matchen tiden för varje periods början och slut, paustiden mellan perioderna, effektiva speltiden under matchen, tiden för varje utvisnings början och slut, samt början och slut på varje time-out. Om ingen automatisk siren finns skall han, genom en siren eller visselpipa, signalera när varje period är slut. Tidtagaren skall säga till domarna och de båda lagen tre minuter innan varje periods början. I händelse av att tvist skulle uppstå beträffande tiden, har domaren alltid det slutgiltiga avgörandet. Bör Frölunda bötfällas pga bristande arrangemang? (inkluderat allt skit som kastas in på läktarna under två matcher)
oskar_b Ja det bör dom absolut göras!!!! Vad tror ni hockeyförbundet skulle göra om nån i CC skulle kasta in nått på isen??Samma straff som för VF???
Firsov ja, tror inte att de gör någon skillnad på vilken klubb frågan gäller. Vinner Brownass mot Lekisand idag?
[raderad] Nej,men zu morgen Hur scoutar man spelare när man tar hit spelare som Redlihs, Soling, Healey, och nu kanske Petterström?
köttet Brynäs och Mora klarar sig kvar. Hur många på forumet skulle göra ett bättre jobb än Hemlin, mtp allt gnäll om hur det scoutas?
oskar_b Ingen tvekan om att han kommer va det.......kanske bättre 😃 Vem har varit bäst i slutspelet hittils(i cluben)?
esset_87 oskar_b wroteSå klart Weinhandel!!! Vinner Tony poängligan i slutspelet? Nej - det kommer en timrå spelare göra.. vem är LHC:s viktigaste spelare sett på hela säsongen?