StevieY Jodå, tog en sväng ut till Tornby. Har fått en spricka i pekfingret pga för våldsamt xbox360 spelande, ska jag trappa ner?
köttet Nä. Peta in lite bredspackel i sprickan så blir det bra. Är Burberry's rutmönster verkligen snyggt?
Ahlberg Markus > Ja nu har den fanimej både dykt upp här för många gånger + en egen tråd. 89er> Expressen! Piercade tjejer?
Ahlberg Beror ju på vad du tatuerar. Självklart tycker jag det är snyggt! Bästa tatueraren i Linköping?
Ahlberg Spelar mindre roll som studerande. Men fint är det likt förbannat! Vafan sitter vi här om dagarna? Har vi inget bättre för oss?
MagnuM Haha tydligen inte Ska du se kvartsfinal 6 ikväll? (Göteborgsdrägget vs Karlstadpacket) // MagnuM
esset_87 MagnuM wroteHaha tydligen inte Ska du se kvartsfinal 6 ikväll? (Göteborgsdrägget vs Karlstadpacket) // MagnuM ja för att spana in vårt motstånd i Semi vill har FBK tycker du att LHC dam gjort en bra säsong?
oskar_b Ja måste jag säga ändå.....Dom hade målsättning att komma top 4 och det lyckades dom med!! Vinner J20 sm-guld??
[raderad] Morgondagens stjärnor, kreativ hockey och för att LHC J20 faktiskt är det laget av Sveriges juniorlag som spelar en hockey som mest liknar seniorhockey med väldigt få misstag Varför ska LHC vidga sin verksamhet till värdelösa grejer som damfotboll?
Markus Så ofta jag kan. Liverpool Football Club är bra skit! Är det så svårt att skriva ihop två ord? Låter det som ett ord när man pratar så är det väl bara att skriva ihop det, eller?
MagnuM Personligen så tycker jag inte att det är ett jätte problem Vad tycker ni om kvällens skandal i GBG? (Om det hade varit vi i FBK:s läge så hade jag varit mer än arg!) // MagnuM