köttet Nix! Jag har kul på mitt jobb. Varför ska det vara så svårt att få sittplats att engagera sig?
esset_87 oskar_b wroteDärför dom är så jävla tröga 😃 Varför kommer Tälje nia varje år?? deras trupp klarar inte av högre prestationer 😃 Kommer LHC gå till final iår?
esset_87 Hellraiser wroteJa Vilket lag tar Brynäs plats i Eliten? rädd för att det blir Leksand Tror du att surovy förlänger med oss?
MagnuM Han kanske gör ännu ett försök på andra sidan atlanten. Vid misslyckande så står det nog mellan just Luleå och Cluben. Jag vet inte varför men det känns lite som att en bejublad comeback i Luleå inte känns allt för orimlig. Jag diggar Surovy stenhårt så jag hoppas innerligt att han spelar i Cluben även nästa säsong! Vad ska du göra i Påsk? // MagnuM
esset_87 Jonstad wroteHV 71... Tror du att Blomdahl spelar för cluben även nästa säsong? det hoppas jag blomdahl har varit en av våra bästa spelare under slutspelet. Vem skulle ni helst se i cluben nästa säsong?
Ahlberg Självklart Stana, men det är inte lika roligt som en utespelare så jag säger Pajen! FBK i semi?
oskar_b Absolute jag!!!! Från Rögle till LHC dålig i gurndserien och kung i slutspelet!!hur kunde det här hända???
Slutaglida Konstig fråga, han har inte varit speciell dålig i grundserien, utan han har varit skadad ett bra tag så han börjar komma igång nu. Hur går det i semifinalen?