oskar_b Aldrigt varit där men hört att den är kass???!!! Varför är Tälje fansen sämsta fansen i Sverige?? 😃
Driver73 För att de inte är smarta nog att hålla på Cluben. Kommer Lars Jonsson, Riku Hahl och Pekka Savaro till Cluben till nästa säsong?
MagnuM Den sistnämnda lutar det ju åt om man sak tro media. Blir det fullsatt i morgondagens match? // MagnuM
oskar_b Tror att Melichar kanske är lite sur sen senast???? Vad tror ni om att Melichar fortfarande är sur?
Tengil Sur!!??!! Jag hoppas att han är skitförbannad. På expressens löp stod idag att spelarna oroades för att fansen inte behandlades väl. Jag köpte tidningen, och det går inte hitta en enda rad om detta. Finns det en länk till artikeln?
1986 Jag ska kolla om jag hittar det. Om jag inte gör det, vilka spelare handlar det om som anser det?
fulla muggar Jag har inte en susning men kanske några spelare som insett vikten av att värna publiken. Fler än jag som noterade ett antal killar med anabolafejs på andra etage ikväll? De verkade inte hålla på Linköping.
Markus En kollega på jobbet lade märke till dessa personer också ja. Vilka är assisterande kaptener i LHC?
MagnuM För jag tror att vi har en bra chans mot dom. Och så för mig personligen så blir det nära till matcherna (10 mil tor) Drar väl av en klassiker i brist på andra ideér. PS3 eller Xbox 360? // MagnuM
fulla muggar Jag är så djävla gammal att jag inte vet svaret på den frågan. Blir det fullsatt ikväll?