emil_e89 Mer än mycket annat på jorden Nån mer än jag som vill spränga hela melodifestivalcirkusen i luften?
89er För att han underskattar sin förmåga att skjuta skulle jag tro ! Vem i laget tror ni har sämst/bäst humor ? 8)
bjaffan Skit kul, Därför gör jag det många timmar iveckan (tifo) Någon mer än jag som känner sig lite halvt beroende av hockeybulletin ?
lkpg__ Juve, Tätt följt av Elfsborg. Komer Bojan "Jag gillar att vara med i TV" Djordjic(Hur fan man nu stavar efternamnet) bli årets flopp i årets allsvenska?
Dirdy För att fotboll är en oerhört tråkig sport, såvida inte Landskrona BoIS spelar såklart 😉 Vad gör fotboll kul att se? :?
89er Stämmningen på läktaren helt klart ! Vilket stockholms-derby är mest intresant ? 1. AIK-DIF 2. AIK-HIF 3. DIF-HIF
Jonstad Måste nog välja alternativ 2 AIK- HIF... Har du varit i enlgand och sett på fotboll (isånafall vilken match)??
emil_e89 Tyvärr inte, kan dock bli en resa till Upton Park för att se West Ham mot Man United nästa säsong om plånboken räcker till 🙂 Någon mer än jag som är taggad på att åka till Globen och kolla på Pittsburgh - Ottawa?