ananasen Nasin-0,5 wrotevet ej. Jude eller Muslim? Ser ingen skillnad, människa som människa.. eller visst finns det personer som beter sig som djur i alla religoner. En varm svensk sommar iår eller måste jag åka utomlands ?
köttet Varm! Stanna hemma. Varför ska det vara så jävla svårt att uppföra sig som folk när man åker på bortamatch?
Slutaglida Svår fråga, har inte något konkrekt svar. Kan säga att jag går in här varje dag, var femte minut, som jag är i skolan, hehe... :roll: Vem gillar du mest i Laget?
Heldragna Aldrig! Han är den värsta djävul som har filmat i ett hockeylag! Skulle du kunna acceptera Ledin i Cluben?
MagnuM Tveksamt. Men om Jämtin kommer hit så kommer jag bojkotta tills han är borta! Hur jävla underbart var det att slå Timrå borta? // MagnuM
89er Skönt ! Men ännu underbarare att slå TaskigtKaffe-laget idag med 7-1 :twisted: Vem var bäst på isen idag tycker du?
1986 För ovannämnda Tommy gick det nog jävligt långsamt, han får ju åka färdtjänst.. Varför envisas folk med att skriva fula smeknamn likt Brown-ass, brun-näs och så vidare när det mest adekvata är "Fuskarna"?
Rame Nej det gör Stana som har en uppåtgående form skulle jag tro! Tror du, som jag, att Stana kommer att vara grym i slutspelet? 😉
köttet Japp, det tror jag. "Laget före jaget" är ju inte Stefan Petterssons grej direkt. Har SSK förstått vilken problemspelare dom skaffat sig?
1986 Nej, men förstånd har väl aldrig genomsyrat SSK.. Är du förvånad över att Skröder nyligen förlängde med Modo och inte bytte klubb som han brukar?
Rame Även prostituerade måste ha nånstans att bo... Ville Vahalahti har spelat bra sista två matcherna, behålla eller köpa ut?
1986 Om man baserar det på två matcher så är det ganska orättvist. Svar: inget. Hatar du också Carola?