89er Får verkligen hoppas på det o hoppas att alla drar sitt strå till stacken ! Varför kan inte allt vara som förr?
Tengil Förr är dåtid. Framtiden är intressantare. Tänker du göra något eller vill du som alla andra ha allt serverat?
Kaiko Man har inte utbildat folk på dess platser dom besitter i föreningen (tänker på klubbdirektör, vice klubbdirektör, säkerhetsansvarig etc) Vad har du för planer för att Linköpings supporterkultur skall blomma igen?
Asplund # 77 Då jag har polare i samtliga grupperingar så är mitt mål att försöka ena folk så gott det går. Hur gör man för att hitta kärleken då man tröttnat på krogen??
Earplug Naeee eller... mja... Ja! 8) Tror ni det skulle vara möjligt med en BITD-match i stångebro under elitserieschemat?
MagnuM Nej, det skulle aldrig LHC gå med på. Stavas ekonomi.. Är Facebook på väg att dö ut? // MagnuM
[raderad] Det vet jag inte, för har inte ett konto där. Skulle det vara möjligt att arrangera en träningsmatch mot Hästen i Stångebro och köra en BITD då ?
Jonstad Eftersom ingen annan svarar på min fråga, svara jag själv 8tim idag!! Varför smakar pizza, eller liknande maträtterr så bra dagen efter man har krökat??
Jonteman Jonstad wrote Varför smakar pizza, eller liknande maträtterr så bra dagen efter man har krökat?? Man brukar vara väldigt hungrig efterssom det brukar bli väldigt dåligt med maten när man krökar. Iaf mina erfarenheter. Är Heineken en överskattad öl?
emil_e89 Både ja och nej, jag...en duktig tränare absolut men jag tror att vi behöver en helt ny tränartyp i LHC, har varit mysgubbar dom senaste säsongerna så vi behöver en förändring. Vem ska ta över efter Janne?
Chrille Jag. Om du vaknar en söndagsmorgon med en kanyl i armen och en använd kondom i stjärten, samt en videokamera riktad mot sängen, skulle du vilja se vad som finns på videon i kameran?
Ahlberg Nej! Men jag skulle gå med bandet til en doktor och låta han se på det och bara få besked om jag behöver botas mot något eller om jag kan gå hem med vetskapen att jag iaf inte åkte på någon sjukdom. Om din flickvän öegat med din värsta fiende, hur ska man bete sig mot sin flickvän efter att man gjort slut?