Rosin På kvällen - ja. På morgonen - nej. Ska alla(h) med igen? (förutom jag som ligger o kravlar i lera någonstans i Halmstad just då)
89er Det hoppas jag verkligen , för förra resan är en resa man sent kommer att glömma 😃 Vad ska Rosin göra i leran i Halmstad ? :roll: :wink:
Hellraiser För att han vill. War - it's fantastic. Vad ska du göra efter att du har suttit vid Hockeybulletin?
Hellraiser Nej. 8) Var det bara jag som noterade Bobbes dåliga mattekunskaper lite längre upp i denna tråd? (Kom på den frågan nu, men borde ha ställt den tidigare)
bobbe Jag noterade det inte. (14 lag, där man möter de andra 13 lagen 4 gånger ==> 52 omgångar. 27 lag, där man möter de andra 26 lagen 2 gånger ==> 52 omgångar) Vem är det egentligen som har problem med matten på den här bilden? 8)
Hellraiser Ã…t helvete. (Måste bara erkänna att jag INTE kan räkna idag bevisligen. Shit happens. Touché, Bobbe!) Vem tar tag i ståplats ikväll?
[raderad] De målen gör Tony. Någon mer än jag som INTE tror att Mange kommer tillbaks till oss denna säsong ?
fulla muggar För att det är mörkt och djävligt. Med enda trösten att det inte är en skitmånad. Har ni noterat att solen skiner nu?