Markus Sitter och tittar på Alien Ã…terkomsten just nu. Nummer 4 i ordningen. Nu när söndagsnatten börjar komma krypande så är den givna frågan; Vilken ölsort är den godaste?
Tengil Markus wroteNej (tyvärr? låter spännande), vad handlade det om? Hur kommer det gå för Blomdahl i förstakedjan idag? Han kommer inte göra bort sig. Är det OK med tre frågor :twisted: ?????
moni Levande föda >>http://www.svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=75072&from=program_ao Håkan Bogg- eller Stefan P- sången, vilken är bäst?
Mathias Bara de som inte vet att matchen spelas i Linköping. Borde jag ha bytt till vinterdäck i helgen?
Hellraiser BenkeBus wroteNej nej jag byter på Onsdag ! BITD kommer att bli den festaste samlingen i mannaminne ? DET VET DU! Iron Maiden till Sverige. Nån som ska gå?
bobbe Angtagligen, annars hade det varit ganska korkat av dem att åka hit. Har du noterat att Christoffer Norgren har bättre +/- än samtliga spelare i LHC?
Hellraiser Heldragna wroteBörja göra mål är väl den enda lösningen! Hur många mål gör Cluben i pp ikväll? Inget Målar Blomdahl ikväll?
[raderad] Ja, som enda målskytt. Vilken spelare i dagens LHC förutom Emvall skulle du hävda har störst LHC-hjärta?
Jonteman 4-1 Ska man dra ner till Olearys och se på matchen? Det lär ju vara huvudmatchen där. Jag bor 20 mil från Linköping så.