ananasen StevieY wroteJobbade. Kommer Junland någonsin att bli en etablerad NHL spelare? kanske när helvetet fruit till is ? ; nej men jag tvivlar på det i dagsläget varför får man canser av allt man äter ?
Markus Det har i alla fall inte jag fått. Du borde lägga om dina matvanor om allt du stoppar i dig slutar med cancer. Får Zlatan det jobbigt när hans Inter ikväll besöker Turin för match mot Juventus?
Markus Byter man klubb när ens lag blir tvångsdegraderat så är inte det skäl nog för att bli hatad. Byter man däremot till "fel" klubb så får man ta smällen. Gör du mig sällskap i White Lions-baren i Cloetta Center imorgon?
Ahlberg hade gärna bjudit på en jävel men är inte i närheten av stan plus att det är uppsatt 20 årsgräns. Är baren fin?
bobbe Den som är där får se - jag vet inte. Är det sant att Foffe & Co ska sitta i Falcon-soffan för andra matchen i rad!?
Kaiko bobbe wroteDen som är där får se - jag vet inte. Är det sant att Foffe & Co ska sitta i Falcon-soffan för andra matchen i rad!? Ja hoppas det! Kommer du sluta upp i nya baren imorgon?
saturdayservice Karjala och tre kronor kan inte vara mer ointressant. Om du fick välja, SM-guld till Cluben eller ett vm-guld i fotboll till Sverige?
WEIN Självklart, Sm-guld till Cluben.🙂, Fotboll viilken skit 😉 Vad är meningen med att ta in massa domare från andra länder när vi har bra domare, som håller klassen i ES ?
Markus Vi har fan inte bra domare i ES. Skandal att en så pass bra liga inte har bättre utbildning eller ställer högre krav på domarna. Varför envisas det alltid med att göras 3-4 uppföljare på vissa filmer när redan den första uppföljaren är dålig?