Hellraiser Firar midsommar i Stockholm med min flickvän och hennes vänner. Metaltown i helgen. Ska du dit?
tonton Min semester. Spanien 21/6 - 2/7 Sydafrika 10/7 - 31/7 Grekland 2/8 - 10 / 8 14/8 --> flyttar till internatskola hur många länder har du varit i?
Hellraiser En bit över 20. Förhoppningsvis blir det ett eller två till under vintern. Vilken är den bästa adrenalinkick du fått?
Markus Bungyjump från en 192 meter hög Europabrücke! http://www.youtube.com/watch?v=UQN9maDE-z4" onclick="window.open(this.href);return false; Hur firar du Midsommar?
tonton kollade/lyssnade lite. Var det rätt av Anelka att säga vad han nu sa till Domenech,och sen vägra be om ursäkt?
esset_87 Ja. Har VM:s största domartabbe vart idag när man inte godkände engelands 2-2 mål mot tyskland?
Malkin Kanske mest kännbar, även om jag tycker problemet ligger hos FIFA, som antingen får införa videogranskning eller måldomare. Hur var din midsommar?
StevieY Jäääkligt lugn... Är det inte rätt sjukt att det behövs både patrullerande polis samt ordningsvakter på Tinnis numera?
oskar_b Klart det är sjukt, men alla vet ju anledningen....... Ska du/har du varit på någon festival detta år?
89er Spanien alla dagar i veckan . Tack vare Cristiano "Ta mig bakifrån" Ronaldo i portugal Godis eller chips?