1986 Ja, om han tar mer set än Nadal. (alltså, ingen aning. 50/50, skulle jag säga) Jordgubbar eller blåbär?
1986 Nej. Vadå, besegrat världsettan i en match? Visst, det är sjukt bra gjort, men någon bragd är det inte. Vilken var den senaste bragden inom svensk idrott?
SpeedyG Att Zlatan bytte klubb till Barca för att vinna CL o så vinner hans gamla klubb. Det e en liten bragd och jävligt kul tycker jag. Har du/din familj någonsin haft akvarium? Om ja vad hade ni i o var det stort?
1986 Viasat. Hade svarat annorlunda för ett år sen, men Canal+ har fan tappat precis allt. Beatles eller Beach Boys? (och du måste välja en av dem).
89er Beatles. It's the Liverpool-way 😉 Om du var tvungen att tippa vilket lag som vinner VM slutspelet , vilket skulle du tippa på? Samt även vem som blir skyttekung?
MagnuM Argentina med Messi som skyttekung. Första matchen (Sydafrika-Mexico) om tre dagar. Ska du se den matchen?
Malkin Japp, lättare att räkna de minuter av VM som jag missar. Hur bra skulle du hänga med LHC-spelarna ute i Vidingsjöspåret?
Driver73 Pest eller kolera... Aftonbladet har bäst sportbilaga (mitt tycke) så det får bli dom av den anledningen. Vem kommer göra säsongens (träningsmatcher inräknade) första mål för Cluben?
Markus Givetvis, alla svenskar borde fira nationaldagen! Vem blir ny manager i Liverpool? Kenny Dalglish får min röst!
89er Nej ! Verkligen inte .. Vill se någon engelsk tränare denna gång ! Säger som Markus , Daglish tror jag är det bästa just nu! Vilken skulle din drömfinal vara i fotbolls-vm om du fick välja finalister ?