Ställ en fråga till personen under dig
alfie
Juni, -0,25
Mellan brynäs och HV, vilka tror du är snabbast tillbaka i shl om de åker ut och varför?
Vinhandlarn Ytterst osäker på om någon av dem gör det. Tror inte att Brynäs klarar av det mentalt, tror korthuset ramlar om de åker ut. HV har fortsatt kapital och kan nog mycket väl ta sig tillbaka. Dock är det ju high chaparall i ledningen där också. Men säger HV.
Vad är din största oro?
Anonymous6 Vad är din största oro?
Markus Ljunghs kontrakt.
Vad tycker du om samarbetet med Vita Hästen?
Jordfräs inte alls, le och var glad istället. Livet är kort.
Vad läser du för bok nu?
PersonligaPersson Later av Stephen King. Omdöme: sådär.
Hur kommer Brynäs försöka fuska sig upp om de åker ur?
alfie Hur kommer Brynäs försöka fuska sig upp om de åker ur?
De kommer dra sig ur svenskt ligaspel och joina KHL istället. Har man en värdegrund så har man.
Jag tog precis en godisklubba från en godisskål i sovrummet och när jag smakade på den så smakade den stjärt. Är det någon som vet om man kan få salmonella om man råkar sutta i fem minuter på frugans analplugg? Jag frågar åt en kompis och jag vill vara anonym.
Kjeppkinesen Salmonella är nog ingen risk. Däremot listeria känns givet. Fakta: bro science.
Behöver köpa en begagnad bil ganska snart.. Kan dock inte bestämma mig vilken jag vill ha. Det ska vara i kombiklassen och gärna en bensinare. Audi A6, VW Golf och Opel Insignia är de jag fastnat mest för. Vilken modell borde jag köpa?
Kjeppkinesen fan din gula galning du bevisar gång efter annan att sinnessjukdom är hysteriskt roligt…. Utifrån betraktat alltså
@Metallica fråga om bilar ovan skickas vidare
HOCKEY Vad gjorde du för cringe-igt på alla hjärtans dag igår?
Byter fråga (ändå så längesen det var alla hjärtans dag):
Hade du kommit till en forumträff och röjt din identitet? (Få inga eyes wide shut-ideer nu @Kjeppkinesen)
HOCKEY lätt, blire bärs inblandat, så count me in. Finlandsfärjan ToR?
Har du insett av vi slipper kval?
PersonligaPersson låter på frågan som att vi jämt spelar kval. Sjukt nog efter de här skitåren har vi fortfarande inte spelat kval sen 2003!
Vem är din största kvalhjälte i Clubens historia? Du får inte svara Sampan
Bowmore HVs fans tårar.
Vilka möter vi i playin?
Kapten Duck Vilka möter vi i playin?
Örebro.
Tycker du som jag att vi har lite för många poäng sett till hur vi har presterat i år?
- Redigerad
Kapten Duck Oskarshamn. Jag tror att dagens tabell är precis så som det ser ut efter 52 omg.
Vad har du för promille kl 21 ikväll?
Sorry Kjeppkinesen jag bommade din fråga. Du får kliva på frugan först ikväll!
PersonligaPersson Jag var nog nykter.
Vad krävs av Högga för o passera Norrena som Clubens bästa målvakt genom tiderna?