13ulow wroteBerka wroteJonteman wrote"Publiksiffran 5581 personer är den sämsta någonsin i Löbergs Lila Arena, det förra bottenrekordet (6206 åskådare mot Brynäs) blev inte ens en vecka gammalt. "
Från Aftonbladet.
:shock: Tyckte 7000 var dåligt i CC mot Modo i lördags men 5500 i Karlstad mot LHC som borde dra lite folk iallafall.
jag reagerade på samma... har det hänt något däruppe? De brukar ha mycket folk jämnt och sen helt plötsligt sjunker det så radikalt. Jämför ej med oss för här är det tydligt att vissa drar mer.... men där har de en jämnane hög soffra jämnt. Dessutom borde är det två lag som borde dra ganska mycket folk.
jag tänkte gå in på wolfpacks o kolla varför men där var det stängt...
Älgjakten har börjat. Det slår hårt mot hockeyn i Värmland.
Hahahaha! Ligger kanske nåt i det.
LHC gör en bra match, av det jag såg. Skönt att Dansken fortsätter producera. Härligt för Ville att äntligen måla, vi lär se fler puckar i nätmaskorna från hans klubba snart igen. Och Weinhandl....ptja, vad säger man? Mål, sa jag!
Kul att Burken spelade bra igen. Ska erkänna att jag själv har velat se honom på ett plan från stan under en längre tid. Men fortsätter han såhär så varför inte ge honom en chans till?