Kommentatorerna först då: efter att man bestämt sig för att TV-sända samtliga matcher så har kvaliteten på kommentatorerna minskat drastiskt. Finns det verkligen inget bättre att tillgå? Skandal så här långt.
Thomas Andersson gjorde återigen en slät figur. Vi har haft honom 3 ggr i år och ingen gång har varit bra.
Lite ironiskt på nåt sätt att det PP-mål vi släpper in kommer när just Melichar sitter i utvisningsbåset.
Stana kanske borde hållit pucken vid första målet, men backarna ska kunna rensa.
Skönt med PP-mål och skönt att två tilltänkta målskyttar, Staal (varför skriver jag alltid Stall och får radera?) och Weinhandl nätar igen.
Håller också med om Burke, men ser kanske inte riktigt hur vi ska få in honom i laget med tanke på de backar vi har under kontrakt. Att man försöker göra sig av med Redlihs på lämpligt sätt ser jag som självklart.
På det hela taget en stabil insats och vi borde, sett till hela matchen, haft alla 3 poängen. Men effektivitetsmässigt håller jag med Palle om att det finns lite att jobba med.