bobbe Jag ser ingen anledning att starta en ny tråd. Stommen på hemsidan kommer att vara densamma, men innehåll och utseende lär ändra lite på sig under sommaren.
stefan lkpg__ wrotestefan wroteNär uppdateras truppen 07/08 med de nya namnen...? Har den väl redan gjorts? Nä inte här: http://www.linkopinghc.com/index.php?menu=5&submenu=1 Fast såg nu att förstasidan för "Elitserielaget" innehöll alla namn, de kanske dyker upp i "truppen" när det kommer nummer o sånt... 🙂
Crims0n Varför har bara några spelare lagts in i Truppen 07/08? Weinhandl, Majesky, Blomdahl m.fl... och på nyförvärv står bara Sebastian Laurizten..Fixa till nu! Varför läggs inte alla in?
[raderad] Någon som vet vart man kan hitta istiderna för Stångebro och Cloetta Center ? Finns de någonstans på hemsidan ?
danme När ska bilden med den skäggiga damen bytas ut på LHC:s "trupp"-sida? http://www.linkopinghc.com/index.php?menu=5&submenu=1 Fröberg De brukar gå att hitta i ett excel-dokument som ligger på Ungdomssidorna. Vet inte hur det är nu i sommaren dock.
emil_e89 danme wroteNär ska bilden med den skäggiga damen bytas ut på LHC:s "trupp"-sida? http://www.linkopinghc.com/index.php?menu=5&submenu=1 Fröberg De brukar gå att hitta i ett excel-dokument som ligger på Ungdomssidorna. Vet inte hur det är nu i sommaren dock. Vet att jag har sett det tidigare i sommar men nu verkar det vara borta :?
angema Jag skulle gärna vilja se lite bilder från försäsongsträningen,, kanske tillochmed ett reportage!
[raderad] Damne, emil_e89 Okej, har också för mig att har sett det där, men nu verkar det vara borta. Hoppas det kommer upp rätt snart. Så man kan kolla lite hur det ligger till med istiderna.
Robie Måste bara säga Örebro Hockey har en sida i min smak, layoutmässigt. Kolla in Ganska snygg med tanke på vilken liten klubb (hockeymässgt) det är. Lagom proportioner och snygga knappar och menyer (blanklackade a la bredbandsbolaget). Skulle nog funka rikigt bra med blå bakgrund och röda knappar och menyer enligt liknande layout. 😛
Rame Robie wroteMåste bara säga Örebro Hockey har en sida i min smak, layoutmässigt. Kolla in Ganska snygg med tanke på vilken liten klubb (hockeymässgt) det är. Lagom proportioner och snygga knappar och menyer (blanklackade a la bredbandsbolaget). Skulle nog funka rikigt bra med blå bakgrund och röda knappar och menyer enligt liknande layout. 😛 Håller med, jävligt snyggt Är det nån som vet när/om länken till bullen kommer upp på sidan igen? :o börjar bli lite smålöjligt detta..
Robie Dirdy wroteVi örebroare vet ni 😛 kan det där med stil hahaJa, men tyvärr inte det därmed hockey! :wink:
Dirdy Ja, men tyvärr inte det därmed hockey! div1 är la inte fy skam 😛 vår älskade Calle kmr ju faktiskt härifrån hehe
Richter angema wroteJag skulle gärna vilja se lite bilder från försäsongsträningen,, kanske tillochmed ett reportage! Håller med angema. Vart är repotagen från försäsongsträningen som brukar dyka upp varje år? Bilder, intervjuer mm....
bobbe Tja, fram tills väldigt nyligen har det varit semester.... 8) (för spelarna, alltså) Just nu pågår det största arbetet bakom kulisserna.
Älska_Musse Kommer Mange vara kvar på hemsidan längst upp eller ska man ha någon annan? Smärtar rätt rejält att se Mange där nu när han har lämnat oss.