bobbe Robin 013 >> Meddelandet ser helt klart felaktigt ut, men om du tittar i ärenderaden, finns meddelandet "UNSUBSCRIBE nyhetsbrevet@linkopinghc.se" där? I så fall har du sannolikt blivit borttagen, att döma av ordet "unsubscribe". Jag ska be om ändring av texten.
Tipset Men det är bara att svara på det där mailet så får man inga mer nyhetsbrev! Det gjorde jag och fick en bekräftelse. Dock ser det ju lite konstigt ut! Fint med en tabell på hemsidan. Synd bara att man snart får läsa den upp och ner för att vara nöjd..
bobbe Helt rätt Tipset, om man svarar på "Unsubscribe"-mailet avregistreras man. En ändring av texten är på gång.
Robin013 Mjo men första gången jag fick det svarade jag på det (precis efter det första inlägget). ändå har jag fått Inför match med djurgården och Frölunda. Får vänta och se om det kommer mot FBK med elelr annat. Edit: Det stod "UNSUBSCRIBE" så då får vi hoppas jag inte får mer 😛
Robin013 och in kom nu mailet om gunanrs avgång, kan någon ta bort mig manuellt eller är jag fast med nyhetsbrevet?
Robin013 Är det någon som kan hjälp mig få tag på mäki eller annan person som kan ta bort mig ur mail registret för nyhetsmail, börjar bli trött påt.
bobbe bobbe wroteMaila anders.maki@linkopinghc.com - han sköter det. pekar uppåt - han sköter listorna.
Robin013 skickat 2 mail nu men inget svar, får väll ha tålamod. Mycket som försigår inom cluben så det är väll det.
Tipset Usch vad man klagar i motgång. Men måste det ligga ett motståndarmål som första bild så fort man går in på hemsidan. Man är ju redan halvt knäckt när man knapprar in sidan :?
bobbe Nu finns ett litet (bild-)reportage från dagens träning uppe på hemsidan: http://www.linkopinghc.com/index.php?storyid=5
Magnusson bobbe wroteNu finns ett litet (bild-)reportage från dagens träning uppe på hemsidan: http://www.linkopinghc.com/index.php?storyid=5 Fina bilder men varför var inte Steve S med?
[raderad] Ja, och varför finns inte Steve Shields med under laguppställningen när han har kontrakt och TILLHÖR laget som tredjemålvakt och tränar med dem?!
bobbe Magnusson >> Enkelt: för att det är saker som måste göras manuellt innan publicering och folk arbetar med annat om dagarna. Orden "ideellt arbete", vet du. :wink: Nu är den uppe i varje fall.
Magnusson I see i see... Bara det att man sitter här hemma med en allt starkare tilltagande LHC-abstinens iochmed uppehållet 🙂 Edit: Ser att det ligger uppe nu, tack Bobbe!
Slutaglida Jag har inte kollat igenom alla trådar. Men jag undrar , var är all gammal historik ? Det var det som var roligt att läsa när man inte hade något att göra :wink:
Raoulinho82 Ska man starta en nny tråd även för hemsidan då det är dags för ny kula måntro.. ? Antar dock att hemsidan blir samma som säsongen vi hade?