krickan wrotecrikon wroteMarkus wroteDet är inte ok att Janne vinkar till publiken i Scandinavium vid ställning 4-0 till hemmalaget!
När exakt gjorde han detta?
Mitt under pågående match. Illa! Respektlöst!
Så det är alltså sant? I en pågående Elitseriematch, i underläge så vinkar vår huvudtränare till motståndarsupportrar?! Det är inget annat än en jävla jätteskandal. Där gjorde Janne bort sig big time. Fy faan!
För övrigt så funderade jag på varför vi blir så upprörda efter bara 4 omgångar. Jag tror att det har flera anledningar.
Dels har vi förra säsongens höst i färskt minne. Då upplevde vi problem tidigt och det tog lång tid innan LHC lyckades reda ut den härvan som Glasburks-Gunnar och diverse floppvärvningar ställde till.
Dels har vi också tjatat om klassvärvningar för att ersätta våra flyktade backar och vad har vi fått? Ja inte är det några stjärnor i alla fall.
Och lägg då till en tränare som först snackar "bra match" efter en storförlust samt vinkar till motståndarsupportrar under pågående match. Tror faan vi är upprörda!
mr mister>
Tycker du är riktigt snett ute. Vi ska inte ha en tränare som står och vinkar till motståndarsupportrar under match. Om man känner ett trängande behov av att vinka så kan man göra det efter match. Sluta larva dig!