dr.larssa wroteFy f-n vilket gnäll!!
Vi har vunnit 2 och förlorat 2, är det en skam att förlora med 4-1 (inte färdigt än) nere i scandinavium?
Ska vi vinna allt för att vara nöjda? Vi vinner ju hemma än så länge!
Förhoppningsvis slår vi ju ssk på torsdag.
Håller vi oss topp 8 fram till artistkontraktspelarna anländer är jag nöjd.
Efter dagens matcher skiljer det 4 poäng mellan 1:an och 12:an.
Tycker LHC har gjort det bra hittils med tanke på att vi inte har någon vidare backuppsättning, men jag tror att Hemlin är ganska medveten om det.
Fan var lite stolta istället, här inne är det ju bara ett jävla gnällande, det hjälper ju knappast laget.
Gilla läget och stå upp för Cluben!!
Tack för ordet
Gilla läget...?
13 i arslet och 2 producerade framåt på två bortamarcher.
Vill jag se taskig hockey kan jag åka till Himpan och glo på hästen.
Det går inte att applådera en lagmaskin som gnisslar så uppenbart.
Alla gnäller på backarna, men vad gör spetsen framåt?
Ja, inte mål i af. Det är ju ett faktum.
Fumliga avslut, tappar pucken i offensiv zon, Tonys "översmarta" pass, ett PP som inte håller allsvensk klass, där pucken dräller ut gång efter annan bakom blå.
Sedan vidhåller jag åsikten att Stana är en säkerhetsrisk. Han glänste i kvarten, han glänste i semin. Han darrade mot Modo.
Han släpper rerturer rätt ut (vilket ALLA som hittills inte mött LHC ännu nu måste ha pluggat in), han går ned på knä tidigt och slidar snabbt till en burgavel för att istället lämna 2/3 av målet öppet. Nä. Han signalerar INTE stabilitet. 4-0 målet mellan benen var sååå talande.
"Janne längtar hem te Göteborg" skanderade "goa göbbar".
Fan tro't.
Janne vinkade åt klacken.
Man tar dumutvisningar, i offensiv zon. Men man spelar inte hårt på kropp som reglerna tillåter. Primadonalir. Ja, feta morsan är en gnällig kärring, you bet!