Blanchflower jr wroteKee>> Måste säga att jag gillar ditt engagemang. Synd bara att det är för en hopplös och oviktig sak som Hästen :wink:
Hehe, thanks. Jo, ibland kan det kännas så - hopplöst (och kanske lite oviktigt, det är ju trots allt bara ett hockeylag det handlar om).
Självklart önskar man att man hade en ordförande som Christer Mård. Det är såna personer jag kan identifiera mig med. Folk som vill, vågar och kan. Folk som tänker utanför lådan och säger "fuck the odds". Det var ju precis det Mård gjorde när han tillträdde. Ingen trodde på LHC till eliten - utom Christer.
Det är såna personer som ska ha cred och respekt.
Säger det igen: jag hatar inte LHC. Jag beundrar vad de lyckats utföra på relativt kort tid. Man kunde ju önska att en person som hade samma driv och entusiasm kunde ta över "pHästen" (som ni kallar dem, haha).
Tyvärr har ju klubben varit något utav en "laughing stock" sen konkursen. Fel beslut gång på gång. Det har varit pinsamt och smärtsamt att se hur klubben har skötts, stundtals.
Oh, well. Får se om man orkar ta tag i skiten framöver. Just nu känns det som att det räcker med den där sidan, man orkar inte mkt mer.