Som en av personerna bakom sidan så kan jag väl säga som såhär att detta är bara starten. Jag vet att de initierande företagen kommer att gå in med bra mkt mer pengar, men det kommer att bli ett tiotal tusen då och då. Inte allt på en gång.
Sen får vi se hur många andra företag och privatpersoner som hänger på. Det blir ju verkligen många bäckar små. Det krävs heller inte så värst många hundratusen för att få ihop ett lag som ev. kan gå upp. Relativt små summor det handlar om, egentligen.
En riktigt snygg och proffsig sida är det iaf (till skillnad från den über-värdeläsa officiella, som är gjord av Lkpg-företaget TeamWeb, som suger), det kan ni inte ta ifrån oss.
Ã…terkom om ett par-tre månader så får vi se hur utslaget av detta har blivit. OM det går bra kan jag iaf ta stolthet i att jag varit med och påverkat och förändrat. Hur många hockeyfans kan säga detsamma?
Imorrn (eller idag, egentligen) Lördag så finns vi i lokalblaskorna. Förmodligen kommer det att ta fart då. Sen kan inte betalningar till payson och bankgiro som gjorts nu under helgen redovisas under helgen, vad jag förstått. Det blir väl först till nästa vecka man kan se det.
Ni får hata allt ni vill. Vissa försöker iaf ändra på saker och ting.