Earplug Tyck jag är negativ men det ända som är intressant i den här skitturneringen är finalen. Om Sverige är med då vill säga!
just de Jag kan inte fatta om inte Emvall är NHL-aktuell. Jag tror han skulle passa utmärkt, inte minst för sina defensiva egenskaper. Han är grym i BP, enastående i 3-5. Jag skulle glädjas med honom, och sörja för Clubens skull.
danme just de wroteJag skulle glädjas med honom, och sörja för Clubens skull. Samma sak gäller givetvis inte enbart Emvall utan också Mange och Tony...
Hellraiser Berka wrotehttp://www.myp2p.eu/NHL.htm Jag installerade sopcast http://www.myp2p.eu/Programs/Sopcast.htm sedan kör jag på tyska..... SUI99 (tryck på play) Sean gjorde jag som det stod där: Open with VLC : download VLC + install , then start the Sopcast stream, let it buffer, open VLC --> open file --> http://localhost:8902/tv.asf , press okay and it works. Make sure to leave Sopcast running! Funkar kanon, inte bästa upplösningen men men... bättre än inget alls. OT, jag vet. Men sopcast och ett program som heter TVAnts är mycket bra grejer. Kollar NHL, NBA och Premier League där. Har nämligen inte C+ (bitter? ja) Back to topic. Hockey-VM känns ju....trist. Även om jag måste medge att Finlands match igår var jävligt underhållande. Slog över på den av en slump, faktiskt.
[raderad] Tycker Jörgen Jönsson har sett tam ut ända sedan slutspelet, känns mer som han är med i landslaget för att jaga matcher till sitt rekord... Kommer han bli petad så länge Bengt-Ã…ke är coach för landslaget? Jörgen är slut, in med Niklas Persson istället :roll:
[raderad] Spyguy wroteTycker Jörgen Jönsson har sett tam ut ända sedan slutspelet, känns mer som han är med i landslaget för att jaga matcher till sitt rekord... Kommer han bli petad så länge Bengt-Ã…ke är coach för landslaget? Jörgen är slut, in med Niklas Persson istället :roll: Han har redan rekordet....
[raderad] Tre Kronor sagan tog slut. Varför? Ja jag skulle ju hävda ostabila målvakter som sprider osäkerhet. (Jämför Cechmanek/Fransson). Magnus Johansson verkar allt annat än lyckad idag. Vid 3-0 redan -3 i matchen. Aj aj. Ett misstag att både tacka nej till Tellan och Lunkan. Jag tror att utgången varit en annan annars. Backlund påminner om Liv. Hög högstanivå man sällan uppnår och otroligt låg lägstanivå.
Ahlberg Precis. Vi hade endast 1 spelare från NHL men vi kom fyra trots allt. Svergie ställde upp med sitt B-lag. Sitt Eurohockeytour lag och lyckades komma långt ändå. Nöjd är vad jag är. Vi hade kommit till final eller åtminstone vunnit brons om vi hade haft bättre målvakter. Jämför med Eremenko, lehtnoen och Ward som var grymma och gjorde där sjuka jävla räddningarna som våra målvkater inte gjorde. Backlund var bra mot Finland end of story men han höll inte alls de andra matcherna. Jag tcker Hento skulle ha stått idag. Men det hade inte räckt ändå. Vi behövde de riktigt duktaiga målvatkerna i den här turneringen, och lanske 2-3 stjänor som zäta, Nyllet och Husse. men för att vara vårat B-lag så har vi gjort det bra.
Tatto Jag tycker att dom klarade sig bra,snudd på ett elitserielag som kom 4:a i ett vm,starkt jobbat.
1986 Det är bara att lyfta på hatten och applådera för bedriften. Jag var en av många som inte trodde på mer än kvartsfinal, men blev överbevisad. Med en riktigt bra målvakt (fattar inte att man inte ringde in Lundqvist när han blev ledig, eller "Moose" för den delen) hade det här kanske gått vägen.
Joonas84 Tycker laget gör en godkänd VM turnering men egentligen gör man bara det man skall. Vinenr över ett par blåbärsnationer och slår ut Slovakien i kvarten. Som bestod av en ihålig målvakt och ett obefintligt försvarspel i egen zon.