lkpg__ wroteemil_e89 wroteLika kul att läsa det var gång nån spelare med någorlunda offensiva kvalitéter skriver på för ett lag.
Tror att vi kan hitta fyra-fem exakta kopior av lkpg__'s senaste inlägg i den här tråden säkert 10 sidor tillbaka.
Snälla kom med något nytt, att vi behöver en klassback till är gammal information.
För att säga något nytt i tråden kan jag meddela att det ändå känns rätt bra att vi inte fick Surovy. Med honom hade vi kanske fått det problem som jag tror Frölunda kommer få. Nämligen att man får in för många stjärnor i truppen som inte klarar av att lira i 3:e eller fjärdekedjan vilket jag tror många i Frölunda kommer få göra. Exempelvis M Holmqvist.
Kan ha blivit lite OT men men 8)
Ni vann rätt klart senast men att tro att Holmqvist kommer börja gnälla för speltid i en tredjeformation är bara ren avundsjuka då han skrev på med just dom premisserna.
Nordquist och Holmqvist tillsammans med Plüss är dom tre centar som skall leda Frölunda kommande tre säsonger då Johnson lirar sin sista säsong nu.
Att knyta upp tre av dom bästa centrarna tillgängliga på tre säsonger är grymt för offensiva backar tillsammans med duktiga centrar är det som jag anser vara svårast att få tag på och kostar mest, ett problem Frölunda inte kommer stöta på under kommande säsonger...
P.S. Synd att Janne valde Ostlandet i söder.