köttet Det kommer ytterligare en back. Och man kan säkert utgå ifrån att det blir en artistspelare. Samtidigt så måste man ju ha klart för sig att om vi ska ha ytterligare en back så ska det vara en ersättare till Mange. Ingen breddspelare. Tror att Henry får åka hem efter try-out.
StevieY Bryan Berard som det snackats lite om här har fått en inbjudan från Islanders att delta på deras camp.
Asplund # 77 StevieY wroteBryan Berard som det snackats lite om här har fått en inbjudan från Islanders att delta på deras camp. Äntligen inser Islanders att man behöver en stark backuppsättning. Bendan Witt Andy Sutton Radek Martinek Marc-Andre Bergeron Chris Campoli Freddy Meyer Bruno Gervais
j0han Asplund # 77 wroteStevieY wroteBryan Berard som det snackats lite om här har fått en inbjudan från Islanders att delta på deras camp. Äntligen inser Islanders att man behöver en stark backuppsättning. Bendan Witt Andy Sutton Radek Martinek Marc-Andre Bergeron Chris Campoli Freddy Meyer Bruno Gervais Jag antar att du var ironisk för den där backuppsättningen är inte mycket till o hänga i julgran.
StevieY Läste på Ros blogg att DIF fick nej från Daniel Corso. Skicklig offensiv back som producerat riktigt bra både i AHL och Europa.
Magnusson StevieY wroteLäste på Ros blogg att DIF fick nej från Daniel Corso. Skicklig offensiv back som producerat riktigt bra både i AHL och Europa. Är han inte center??
StevieY Magnusson wroteStevieY wroteLäste på Ros blogg att DIF fick nej från Daniel Corso. Skicklig offensiv back som producerat riktigt bra både i AHL och Europa. Är han inte center?? Stämmer, snurrade till det och blandade ihoppa honom med en back som heter Corvo.
Asplund # 77 j0han wroteAsplund # 77 wroteStevieY wroteBryan Berard som det snackats lite om här har fått en inbjudan från Islanders att delta på deras camp. Äntligen inser Islanders att man behöver en stark backuppsättning. Bendan Witt Andy Sutton Radek Martinek Marc-Andre Bergeron Chris Campoli Freddy Meyer Bruno Gervais Jag antar att du var ironisk för den där backuppsättningen är inte mycket till o hänga i julgran. Det är väl därför dom vill värva Berard kanske?? hehe
East Läste i aftonbladet nu att Daniel Tjärnqvist inte hamnar i det ryska laget som han var nära att skriva på. Istället är Djurgården och rycker i honom nu, han är ju precis vad vi behöver....hoppas LHC försöker få honom i alla fall.
StevieY Leksand rycker i Jeff Freisen! En gång i tiden en klasspelare i NHL som garanterat inte skulle göra bort sig i ES och än mindre Allsvenskan.
Limpan StevieY wroteLeksand rycker i Jeff Freisen! En gång i tiden en klasspelare i NHL som garanterat inte skulle göra bort sig i ES och än mindre Allsvenskan. Nu är väl inte han vad vi behöver,men har sett honom i väldigt många matcher säsongen 96-97 när jag bodde i San Francisco. Han var då otroligt snabb och en hyffsad målskytt om jag inte minns fel. Han har varit lite mindre produktiv de senare åren..... vad det nu kan bero på. http://www.hockeydb.com/ihdb/stats/pdisplay.php3?pid=1786 Det vore definitivt ett klipp för LIF!
lkpg__ Jaha, ännu en klassback borta från marknaden. Detta kommer inte gå bra, det säger jag bara! Det MÃ…STE in 2 klassbackar inom snar framtid. En för att styra PP spelet och en för att ersätta Burke!
emil_e89 Lika kul att läsa det var gång nån spelare med någorlunda offensiva kvalitéter skriver på för ett lag. Tror att vi kan hitta fyra-fem exakta kopior av lkpg__'s senaste inlägg i den här tråden säkert 10 sidor tillbaka. Snälla kom med något nytt, att vi behöver en klassback till är gammal information.
Jacke Janne Niinimaa klargjorde ju för längesen att elitserien inte va aktuellt. Bara Expressen som fick det till att det var aktuellt med spel i LHC för hans del bara för att cluben anmält sitt intresse.
Wrigley Behövs verkligen en offensiv back införskaffas? Fransson kommer klara av den rollen galant, det är jag övertygad om. Nej, köp in en back som inte är superoffensiv, den biten kan anfallarna i första hand ta hand om...
Jacke Wrigley wroteBehövs verkligen en offensiv back införskaffas? Fransson kommer klara av den rollen galant, det är jag övertygad om. Nej, köp in en back som inte är superoffensiv, den biten kan anfallarna i första hand ta hand om... Vad vi behöver är en PP back som kan styra det spelet, är ju bara att kolla på Nordic Trophy turneringen där de inte lyckades göra ett enda PP mål. När det inte är PP ska denna back även kunna spela upp pucken på ett bra sätt. Det är det här vi saknar sen Mange, Luoma och Honken försvann. Sen behöver inte backen vi värvar spruta in mål och poäng.