oskar_b Dem brukar säga: Biljett? Då kommer man in vissa matcher med kortet då det ej är fullt....Annars så får man smita över via sittplats eller via staketet mot familjestå men nu är hela nedre avstängt.... Om inte du behöver visa biljett kanske man kan få låna den?
Qvintus Function_ wroteHar en ståplatsbiljett över tills imorgon! Vill du köpa den? :arrow: pm Har du en plåt över så tar jag den gärna om den är kvar. /Q
Markus oskar_b wroteÃ…terigen nån som har en plåt över eller som lånar ut den i pausen så man kommer upp i wl? Hur skulle det gå till hade du tänkt dig? Ta dig till biljettkön istället och hoppas på att få tag på en plåt där istället.
ublegend ublegend wroteHar två eller en.. sittplats e1 höger rad8. OBS endast fanatiska hemmafans göre sig besvär. (625:- inköpspris för båda!) Är intresset så svalt? Ska jag verkligen behöva rea bort dem? Jobbar sent åker direkt till matchen så jag hinner inte kränga dem utanför. [size=150]Dilemmat löst... två gaphalsar istället för en på plats.[/size]
bjaffan Jag hörde att lhc har 400 biljetter vid entrén. Ni som inte har, va där i tid och fixa ! Sjung högt, sjung Cluben!
1986 Behöver ståplatsplåt, och har inte tid att fixa en nere vid kön. PM:a om du har en över. EDIT: Fixat! Woho!
jlj83 När dom släär plåtarna för oss fans klo 09.00, hur många får man köpa per person/med ??? nån som vet?? för vill bjuda med o frälsa min bror o några till =)
Ndur bjaffan wroteJag hörde att lhc har 400 biljetter vid entrén. Ni som inte har, va där i tid och fixa ! Sjung högt, sjung Cluben! De kan inte ha sålt många av de där 400 ståplatsbiljetterna. Känns som det var ett riktigt idiotiskt drag av LHC att först gå ut med att det var slut på ståbiljtter och sen släppa 400 vid arenan, var ju rätt glest på ståplats nu trots avspärrningen.
Asplund # 77 Ndur wrotebjaffan wroteJag hörde att lhc har 400 biljetter vid entrén. Ni som inte har, va där i tid och fixa ! Sjung högt, sjung Cluben! De kan inte ha sålt många av de där 400 ståplatsbiljetterna. Känns som det var ett riktigt idiotiskt drag av LHC att först gå ut med att det var slut på ståbiljtter och sen släppa 400 vid arenan, var ju rätt glest på ståplats nu trots avspärrningen. Riktigt korkat av LHC Att skjuta sig själv i foten brukar vara ett bra uttryck
sailor Mycket dåligt av LHC. Tror dom att de som bor i Motala, Kisa och omnejd chansar att sätta sig i bilen eller bussen på matchdag för att köpa biljett i luckan så tror dom fel. Det blir soffan istället.
Moridin Hur många biljetter kommer det släppas till semifinalerna, 8000 eller 8500? Eller enklare sagt, kommer 1/3 av ståplats fortfarande vara avspärrat?
danme Moridin wroteHur många biljetter kommer det släppas till semifinalerna, 8000 eller 8500? Eller enklare sagt, kommer 1/3 av ståplats fortfarande vara avspärrat? Det skulle vara mycket märkligt om det inte är 8500 som gäller. Ståplats-biljetter går åtminstone att köpa på ticnet vilket borde innebära att man inte anser att samma risk föreligger som när DIF är på besök (vilket verkar rimligt).
emil_e89 Moridin wroteHur många biljetter kommer det släppas till semifinalerna, 8000 eller 8500? Eller enklare sagt, kommer 1/3 av ståplats fortfarande vara avspärrat? Väldigt otroligt att familjestå fortfarande är avstängt, anledningen till att det va det mot DIF va att LHC va livrädda efter det som hände förra året men nu är det Färjestad vi möter och med andra ord inte högriskmatch.
jlj83 Som sagt, när biljetterna för oss medlemmar släpps, hur många får man då köpa/medlem för jag har alltid annars bara köpt till mig själv men nu skulle jag vilja köpa till familjen med så vore tacksam om nån kunde svara på det?
Moridin emil_e89 wroteMoridin wroteHur många biljetter kommer det släppas till semifinalerna, 8000 eller 8500? Eller enklare sagt, kommer 1/3 av ståplats fortfarande vara avspärrat? Väldigt otroligt att familjestå fortfarande är avstängt, anledningen till att det va det mot DIF va att LHC va livrädda efter det som hände förra året men nu är det Färjestad vi möter och med andra ord inte högriskmatch. Precis så jag resonerar, men man vet ju aldrig.