Heldragna Jag har 3 ståplats till övers till matchen i morgon mot FBK! Först till kvarn! 120 kr/Biljett. tel 070-5558254
Heldragna Heldragna wroteJag har 3 ståplats till övers till matchen i morgon mot FBK! Först till kvarn! 120 kr/Biljett. tel 070-5558254Bara 2 kvar!
Heldragna Heldragna wroteHeldragna wroteJag har 3 ståplats till övers till matchen i morgon mot FBK! Först till kvarn! 120 kr/Biljett. tel 070-5558254Bara 2 kvar!Nu är dom slut!
Robie Finns det något intresse för en ståplatsbiljett? Jag kan ha en till salu till matchen ikväll (inte min såklart!) PM:a mig. 120 spänn.
Moridin Jag har en ståplatsbiljett till LHC-SAIK på torsdag kl 19.00, 80 kr. Köp sker antingen i Brokind eller i Centrum på matchdag omkring 17.30-18.00, PM:a vid intresse.
1986 Jag har förhinder jag med och kan inte gå på torsdagsmatchen. PM:a om du vill ha en ståplatsbiljett. 70 kronor får du betala.
Moridin Moridin wroteJag har en ståplatsbiljett till LHC-SAIK på torsdag kl 19.00, 80 kr. Köp sker antingen i Brokind eller i Centrum på matchdag omkring 17.30-18.00, PM:a vid intresse. Sänkt till 65:- EDIT: Ändrade planer så jag kan inte göra någon affär i stan men kan du hämta den i Brokind säljer jag den för en 50-lapp.
Heldragna Jag har en biljett till Linköpings HC - HV 71 2008-01-17 19:00. För den vill jag ha 100 kr. Ring mig på 070-5558254
Magistern LHC- HV 71 17/1 Har en bra sittplatsbiljett över. S3 övre etage 2:a raden. Edit:100 pix. Kom igen....får jag 50 spänn? Skicka pm.
sailor Har biljett till morgondagens match mot Fbk. Gratis. Finns i Ã…tvid om någon bor eller har vägarna förbi där.
Heldragna sailor wroteHar biljett till morgondagens match mot Fbk. Gratis. Finns i Ã…tvid om någon bor eller har vägarna förbi där.Hmm? Varför sviker du? Det brukar du väl aldrig göra?
sailor Någon gång får jag också nog och den tiden har kommit. Jag ska gapa lite på torsdag då Honken kommer på besök om man nu får det för LHC
emil_e89 sailor wroteNågon gång får jag också nog och den tiden har kommit. Jag ska gapa lite på torsdag då Honken kommer på besök om man nu får det för LHC Då ska det gapas! Men då får vi väll skäll av Aftonbladet :cry: Never mind the bollocks!
ublegend Har två eller en.. sittplats e1 höger rad8. OBS endast fanatiska hemmafans göre sig besvär. (625:- inköpspris för båda!)
oskar_b Nån som kan låna ut sin blijett efter första pausen inne i arena så en person som jag som har LHC Ungdomskort kan komma upp i klacken? Vi som har kortet måste annars stå längs upp runt hela hallen....
abzor oskar_b wroteNån som kan låna ut sin blijett efter första pausen inne i arena så en person som jag som har LHC Ungdomskort kan komma upp i klacken? Vi som har kortet måste annars stå längs upp runt hela hallen.... Finns en anledning till att ni inte ska stå på klackstå när det är mycket folk. De som har KÖPT biljett ska få plats! Dessutom är det ingen lekplats som vissa overallklädda småungar verkar tro.
oskar_b Ta det som du vill men jag ska inte dit och leka...Jag vill stötta Cluben och varit nästa varje match iår och försökt sjunga fram cluben så mycket jag kan!!!! Dessutom var biljetterna slut när jag skulle få tag på dem...
LKPG Jag har inte visat min ståplatsbiljett någon gång den här säsongen när jag gått upp på stå, så det är nog inga problem ska du se.