Frisse >>
För det första: varken HockeyBulletin eller White Lions hemsida tillhör LHC. Så ditt snack om personangrepp på deras egen hemsida stämmer inte. Länken till White Lions hemsida togs även bort, där levereras inte några påhopp.
Ett personangrepp i mina ögon är inte att kräva en persons avgång. Ingenstans i pressmeddelandet kallas Tommy "jävla idiot" "dåre" "***huvud" eller dylikt. DET är personangrepp.
Vi spenderar tusentals kronor på LHC, varje år. Några av oss är dessutom medlemmar i LHC (för sista året, det kan jag i alal fall säga för min del). Tycker inte vi att någon person sköter sitt jobb - då har vi full rätt att säga det.
Att i ett forum använda sig av personangrepp, i mina ögon är det onödigt men det får alltid stå för dom som skriver det, så länge det inte är för grovt.
Vadå "missbrukar sin rätt"? I ett forum får man ha åsikter, hårda som mjuka. Att anse att någon ska avgå är varken ett hårt påhopp eller ett mjukt påhopp.
Det är som att på ett årsmöte säga: "Nej, du har ingen röst i den här frågan, för du har annorlunda åsikter i andra frågor.".
Ja visst, det är för mycket att begära säkerhet på arenan..
Jag uppmanar nu samtliga medlemmar i LHC. Ni som vill ha bort vissa personer ur styrelsen, ni åker på årsmötet och använder era röster.