Jag är ledsen att behöva väcka er från ert lilla anarki-näste, men det där med "yttrandefrihet" är inte bara en rättighet ... den måste utnyttjas med ett visst mått av sunt förnuft och respekt för andra människor.
En klick av personerna som är aktiva i detta forum missbrukar sin rätt att uttrycka åsikter gång på gång, och jag kan inte annat än att beklaga att Cluben blivit tvungen att ta till detta medel för att stävja övertrampen.
Det är dock (enligt mig) både befogat och helt korrekt.
Vad faan tror ni att ni har för rätt att pyssla med personangrepp på Clubens egen hemsida, mot deras anställda? Självklart måste man som arbetsgivare gå in och ta starkt avstånd mot denna typ av fasoner.
Att sedan White Lions går ut med ett pressmeddelande och kräver att en person ska "avgå". Nej mina "vänner", det är bara för mycket.
Alla måste få ha en åsikt, men man får väl tänka sig för lite innan man springer iväg och kommunicerar denna åsikt med omvärlden.
Vem som har rätt eller fel i sakfrågan, dvs om säkerheten i arenan varit undermålig eller inte, och vem fel det var,det kan jag inte uttala mig om. Utredningen lär väl visa vem som bär ansvaret. Jag kan mycket väl tänka mig att Tommy får skit för vad som hände. Och att Cluben då agerar.
Skulle någon uttrycka dessa typer av åsikter på mitt företags hemsida om anställda i företaget hade man (med rätta) blivit föremål för en och annan åtgärd. Att ta bort länken är det minsta man borde göra ...