Säg förlåt! LaumannBingo hade varit så välförtjänt karma om det skiter sig med aik och hans bravader tvingar familj plus tre barn till utlandet (ja jag är kmskadeglad efter hans beteende).
Lejon-Fantasten Lukkinen Tycker Expressens Silly season-nyheter om Transfers var betydligt mer pricksäker när enbart Mrmadhawk skrev för Expressen om det.
Jersi Lejon-Fantasten Fast det ena utesluter ju inte det andra i det här fallet. AIK var ju tydliga med att det bud de lämnat som enligt deras egen uppgift var det mest kryddade de lämnat bara gällde då och att det sen inte var på bordet längre. Det kan ju alltså innebära att det de kan gå med på nu är 100 000 lägre och två år kortare. Inte optimalt i såna fall för Robin och jag tror kanske han (eller om det var hans agent) ångrar att de försökte spela hardball.
Lejon-Fantasten Jersi Fast det ena utesluter ju inte det andra i det här fallet. AIK var ju tydliga med att det bud de lämnat som enligt Nu syftar inte jag endast på tugget från Expressen gällande AIK utan rent generellt tycker jag att det har det blivit sämre, det är min syn på det 🙂
HNez Lite OT, men William Eklund blev precis trejdad till Ottawa. Vet att han kan lira center trots att han lirar mest vinge, men det är en till som Bakke måste slåss med.