SargUt Jag skulle gärna se att Leksand åker ur o försvinner, är fortfarande förbannad över att förbundet räddade kvar dom under covid på Björklövens bekostnad. Sen allt fusk med sålda trottoarkanter mm Har inget till övers för varken Leksand eller deras efterblivna fans.
HNez SargUt Exakt, att jag ville att Leksand skulle vinna idag var endast för att man vill ha en spännande matchserie. Hade aldrig velat ha kvar Leksand, även om det hade varit på HV:s bekostnad. Finns få föreningar som förtjänar att åka ur så mycket som Leksand gör.
statistisk_urladdning Om det blir konkurs, undrar om de kan komma igång igen i närtid med externa pengar eller nåt, men då är det att börja om i lägre divisioner eller hur funkar det? 🤔 Tänker annars att det är det sista vi ser av Leksand på ett tag va?
Sillen statistisk_urladdning men då är det att börja om i lägre divisioner eller hur funkar det? Lägsta divisionen med seriespel i deras region. Phästen fick ju börja om i D3
Kallzon Kjeppkinesen Jag hade kissat ner mig om HV tappade 3-0 i kvalet Blir det pridehund till våren om Leksand vänder detta?
QPR Vilken dålig match å leksand är klart sämst. Hur skall leksand vända på det här? Ja nu är 3 spiken i lek i sands kista snart islagen. Skall i så fall bli skönt å slippa alla dessa julgranar de kan åka till hockey lador i allsvenskan.
Hotspurs Ogillar Håve mer än LIF för på sikt är Hv ett större hot mot oss än Leksand p.g.a plånboken. Ligger dock inte sömnlös för detta…..😏