Kjeppkinesen Det är så undermålig ishockey i det här kvalet att jag har svårt att förlora mig i matcherna
HNez Kjeppkinesen Kan nog vara de två absolut sämsta kvallag jag sett. Helt övertygad om att de bästa lagen i HA hade slagit både HV och Leksand som de ser ut just nu.
jg HNez Kan vara så, vi hade dock förlorat mot såväl Hiv som Lek-i-sand, eftersom ingen av våra spelare hade brytt sig… 🙂
alfie HNez Tyckte nog snarare att han var uppe snabbare än vad man hade förväntat sig efter en sån smäll. Självklart blir man liggande groggy efter en tackling i fart rakt i huvudet som man inte ser.
Kjeppkinesen HNez Spelade Ang hela 5 minuters PP:t? 😛 Vi kineser är vana vid att arbeta långa arbetspass under förtryck
TheDude Den här matchen känns inte som om något av lagen är värda att vinna. Det är dock mer än en tredjedel kvar av matchen så det finns tid för lagen att bättra sig.
jg TheDude Nästan första gången HV är i offensiv zon Antingen är man i offensiv zon eller så är man inte i offensiv zon.. 🙂
TheDude jg Leksand har väl varit i offensiv zon, men min känsla är att det varit väldigt mycket utsida. Inget lag har varit bra.