Säg förlåt! Typiskt sådan match som kan vända om Leksand får ett tur mål snabbt nu. Fortsätter det här spelet så..
HNez Deras ordförande ser ut som hur jag visualiserar mig en socialdemokratisk kulturminister ser ut.
Kjeppkinesen HNez Deras ordförande ser ut som hur jag visualiserar mig en socialdemokratisk kulturminister ser ut. Kärringväldet har satt klorna i HV! You love to see it.
TheDude HNez Jag har redan sagt upp mitt TV4 abonnemang, för jag vet att de kommer leta upp den där prästen i publikhavet. Det kommer att hända.
Kjeppkinesen Bara så att alla förstår: Hon sitter på den posten enbart för att hon är kvinna. Det är den enda och enkom den enda anledningen.
alfie Mranonymous Som vanligt i ett kval kommer det svänga fram och tillbaka. Blir inte förvånad om Leksand dominerar andra nu.
Babba Första gången jag finner mig i att hoppas på att HV åker ur. Har alltid hoppats på HiV tidigare år, mest för att få kvar rivaliteten i SHL.
Lukkinen Kolle42 Vore intressant med en poll här @Lukkinen Vad vill du ha en poll om? Vilka som blir kvar i SHL?
JofaTitan H Brask Vem som vore gitarrens optimala backpartner? Will Distad. Distad-Guittari, ligans rivigaste backpar.