HNez Förra säsongen körde vi en sån här tråd. Jag uppskattade den i alla fall. Tänkte att det vore kul med en i år också.
HNez HV går ut stenhårt, kör dubbla hastigheten. Det kommer givetvis inte vara hållbart i en hel matchserie.
HNez Trodde att det bara var HV som gick ut stenhårt. Men herregud, vad Leksand spelar tok-kasst. Hur fan radade de upp 8 raka vinster?
H Brask Kvalet har varit vår ärkenemesis att besegra i ett decennium men som alltid kommer tillbaka lika stark efterföljande säsong. När det väl är dags och vi nätt och jämnt klarat oss med kontraktet i behåll känns det alltid så odramatiskt. Var är alla fladdermöss och eldar? Var är den maniska fiolmusiken?
alfie Mranonymous Som vanligt i ett kval kommer det svänga fram och tillbaka. Blir inte förvånad om Leksand dominerar andra nu.
TheDude Nu hittade jag denna tråden. Från hur spelet sett ut under perioden så måste man ge HV det målet. Leksand spelar så vansinnigt tråkig hockey.
Mittzon Leksands offensiv får Ehn-Ljungh-Larsson att framstå som NHL-spets. Känns som Larssons grymma målvaktsspel har dolt en hel del svagheter i Leksands spel.
TheDude HNez Jag har redan sagt upp mitt TV4 abonnemang, för jag vet att de kommer leta upp den där prästen i publikhavet. Det kommer att hända.